• 5
  • 6
2017-05-01, 16:52
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudrunsuper
Fake, du har tagit random bild från internet. Men det målar ju en bild på hur det kan ha sett ut.

Fel. Fick det länkat till mig av en finländare.
Citera
2017-05-01, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Människor kan bli sexuellt upphetsade av lite allt möjligt inklusive träd, kvinnor som trampar på insekter, träd, berlinmuren, bilar, möbler, ost, skyltdockor, gosedjur, cyklar, postlådor och mycket mer så att grisar finns med förvånar mig intew.

Människor kan bli? Men här var det ju grisen som blev upphetsad och inte kunde hålla snoppen i byxan så att säga.

Huruvida det fanns samtycke från mannen som av oklara skäl befann sig i svinstian vet vi väl ännu inte med säkerhet. Det kan således handla om ett sexuellt svinövergrepp. Men boskap kanske inte kan straffas?
Citera
2017-05-01, 18:02
Medlem
Freak accident, först så snubblade gubben och sen snubblade grisen som hade morgonstånd och kämpade från att komma loss från gubben med 473 juck.
Citera
2017-05-01, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Människor kan bli sexuellt upphetsade av lite allt möjligt inklusive träd, kvinnor som trampar på insekter, träd, berlinmuren, bilar, möbler, ost, skyltdockor, gosedjur, cyklar, postlådor och mycket mer så att grisar finns med förvånar mig intew.

Hahaha, gå in på SVTplay och kolla programmet: " Min väg perkele" så kommer du inte tro dina ögon när du ser denne finländare !
Om han rensar tomten på lite skrotbilar så kan han kanske starta grisfarm, hehe..
Citera
2017-05-01, 20:36
Medlem
pelle49s avatar
I vart fall var det inte galten som fick en finne i röven.
Citera
2017-05-01, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle49
I vart fall var det inte galten som fick en finne i röven.

Nej, men en finne på kuken.
Citera
2017-05-09, 16:36
Medlem
Vad är dethär för tråd? Det var inte jag!
Citera
2017-08-20, 23:21
Medlem
p0tatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hahaha, gå in på SVTplay och kolla programmet: " Min väg perkele" så kommer du inte tro dina ögon när du ser denne finländare !
Om han rensar tomten på lite skrotbilar så kan han kanske starta grisfarm, hehe..

Är det han som tråden handlar om? Borta från SVTplay men kommer tydligen nästa söndag kl 15 på Kunskapskanalen:
https://www.tv.nu/program/min-vag-perkele
Senast redigerad av p0tatis 2017-08-20 kl. 23:32.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in