Citat:
Ursprungligen postat av K85
hehe jag ger aldrig upp

,, envis o tjurig är mitt för/efternamn ... :P
Och det är det som är essensen här i livet vill jag hävda, denna ungdomens vilja att oförtrutet kämpa vidare för att uppfylla sina livssanningar dom håller så högt. Detta gör dom trots tillvarons barska element som ständigt piskar dom med förmaningar om bättring och bot.
Nu erkänner jag att jag har uttryckt det jag kan i denna diskussion. Jag har blott att vänta Seagate's troligtvis förödande svar, på mina förhoppningsvis eggande formuleringar. Och jag erkänner redan nu min överman.
Men låt det här vara sagt, att glädjen över att finna denna min överman som så gärna sänker sig till min (debatt)nivå för att skänka mig upplysning är en svår process som tar många offer.
Tack även till dig K85 som du i din tråd lät mig gå så offtopic i.
Men som sagt, mitt resonerande över flashback debatt är att betrakta som över. Nästa steg blir nog att tillfoga smärta åt andra debattörer här. Inte idag, men kanske imorgon. Vad är då syftet med detta ständiga pikande åt andra här i tillvaron?
Det kan vara så att andra finner upplysning, tack vare dessa våra tjuvnyp. jag vet inte. Men till skillnad från den nyligen bannade användaren jedidaja, så borde du redan nu ha en tillräckligt stor textmassa att förfäras över. En textmassa som måste ses i din motdebattörs perspektiv för att det ska finna större mening. Ur ett annat perspektiv skulle man kunna säga -Du måste förstå den du slänger käft med. Eller enklare uttyckt så opponerar du dig bara.
..nu ska jag sova. -Puss alla!