Citat:
Ursprungligen postat av
wiiiie
Haha tack XD
Betyder det att jag har ett kort muskelfäste där och att den slutar "tidigt" och därför blir det som ett glapp? Finns där inga andra muskler i närheten som kan fylla igen glappet lite, så att det blir mindre synligt?
Jo, jag vet att ingen förmodligen bryr sig om det.
Har dock hängt upp mig lite på det, och fått lite smått komplex. Jag borde ju egentligen strunta i det :/ men vill åtminstone försöka "fixa" det så gott det går, så har jag iallafall gjort vad jag kunnat.
Det enda du kan göra är att fortsätta träna hela låren med knäböj,utfall,bulgariska utfall och benspark mm för att bygga upp musklerna i låren.
Ja, det kan ju vara så att ditt muskelfäste är lite kortare just där.
Själv har jag en inbuktning på mitt vänstra lår högst upp som jag själv tänkte på förr, men fästet är ju inte exakt samma på varje sida av benen, så nu har jag släppt den tanken.
Det finns så mycket saker att hänga upp sig på så man kan bli helt galen till slut :-D
Så försök åtminstone att låta bli att titta dig blint på ditt lår så att du inte faller offer för mer stress och mår sämre pga av det.
Man tittar alltid på helheten av en person och inte på en liten detalj, blir så onödig påfrestning för en själv.
Jag pratar med av egen erfarenhet så jag vet hur jobbigt det kan bli i slutänden.
Så kör på, du ser hälsosam och fräsch ut !