Citat:
Ursprungligen postat av
Pajas.
Vill bara lägga till en jävligt rolig sak, när jag scrolla bland hans videos så hittar jag att killen lagt upp en video för 3 veckor sen "Jag har INTE våldtagit någon"
Blir bara så himla äcklad.
Vill bara skrika ut av ilska. Det är inte Victor Höglund.
Anledning till varför han la ut med just den rubriken är för att människor hade kopplat till att han var den som hade våldtagit men egentligen var det Alexander Sjösten som våldtog Patr**** som beskrivs tydligt i videon. Av just denna anledningen hade Victor fått påhopp om att det var han som hade våldtagit för att "
Spotlight Central" (titta Youtube. Nyhetsfjolle som lägger upp nyheter och är kåt som satan i pengar) hade lagt upp omslagsbild på Victor. Det första man såg var rubriken "Youtuber blivit dömd för våldtäkt" också var det en bild på Victor Höglund. Detta vet jag inte varför "Spotlight Central" gjorde men han förklarade andra nyheter i videon dessutom så det var fel av "Spotlight Central" att lägga upp en omslagsbild på Victor på videon. Det förklarar han även på hans video i kommentarsfältet och jag undrar hur ni tänker när ni sitter och skriver påhopp, också har ni inte sett videon eller kommentarer i fältet? Jävla åsnor.
Genom detta har barnen trott att det var han. Likadant som ni "barn" som tror på hela denna skit.
Sedan att ni tror på svenska youtubers är en källkritisk sida... Herregud. Tycker allvarligt synd om er.
Jag som trodde ni på Flashback hade gått klart grundskolan och lärt er källkritik men tydligen inte när ni tror på allt. Inavel.