• 1
  • 2
2018-01-25, 11:55
Medlem
SevenStarss avatar
Jag tycker om slappa kläder på killar... jeans, t-shirt och munkjacka... eller jeans och skjorta.
Jag är väl konstig men munkjacka är rätt sexigt... det är som att det gör så att hans famn ser extra trygg, gosig och varm ut...
Kläder med noppor är ett stort nej...
En som raggade på mig skickade flera bilder på sig i munktröja med en massiv mängd noppor och jäklar i min byrålåda så oattraktivt det var. Jag har aldrig sett något så nopprigt förut.
Citera
2018-01-27, 11:10
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Jag är kvinna och själv gillar jag klänning, kjol eller tighta jeans. Sen har jag en fetish för snygga skor. Helst högklackat eller pumps.

Tycker män som klär sig i snygga kostymer är supersexiga. Inte mysbyxor och urtvättad t-shirt från Ullared.

Jag är också kvinna och håller helt med dej. I mitt jobb har jag för det mesta dräkt dvs jacka och pennkjol samt givetvis högklackat och matchande strumpor. Ute i nöjeslivet har jag gärna klänning alt tajt linne och knäkort kjol + pumps (helst vita).

Sedan tycker jag som du att män i kostym är urhäftiga. Jag är kanske lite bortskämd eftersom männen på mitt jobb uteslutande bär kostym alternativ blazer och byxor.
Citera
2018-01-28, 17:59
Medlem
ahwlhs avatar
Tycker det är skitsnyggt med bara vita skor vit t-shirt och mörkblåa jeans med en bomberjacka på hösten. Jag passar inte i "fina" kläder, typ brun bomber aj fan vad fult.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in