Citat:
Ursprungligen postat av
PolkaDjavul
Hur exakt definieras stödpostning? Typ Person Y säger en sak, och samma person med annat konto håller med eller bilder en "diskussion" med sitt andra konto?
X: "Jag tycker Moderaterna är helt dumma i huv'et"
Y: "Jag håller med!"
Typ den stilen?
Stödpostning är när 2 eller fler konton används för att förstärka en åsikt, konto A skriver att jorden är platt konto B skriver att konto A har rätt...att samma argument används.
Vid byte av konto bör man undvika att citera sitt gamla konto eller på andra sätt hänvisa till vad som skrivits med det gamla konto't så klarar man sig till 99.9%
Ps, misstänker man att någon skriver med flera konton ska det tas via RP eller pm
ALDRIG öppet i en tråd pga regel 1.06.