2017-04-20, 11:33
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Jag vet inte om det är samma kille, eller hans eventuella bror som är på filmen, men är den är iaf publicerad under samma namn som MGM: www.youtube.com/watch?v=bBe2g1pRVHI

Hur frisk i huvudet är man när man testar detta?

Detta är väl ingenting - försök hålla saken till tidelaget, inte ungdomstestande och lekar. I min vänkrets var detta en populär lek på 80-talet. Även en annan som var med kniv; en började kasta en kniv så nära den andres fot som möjligt. Sedan flyttade man efter med sin ena fot till där var kniven landade. Sedan upprepade din vän samma procedur och sedan vände det fram och tillbaks tills man antingen träffade foten på den andre och förlorade, eller så fick man den andres ben så långt ifrån varandra så att denne tappade balansen och då vann man... Sysslade även med luftvapenkrig när jag var liten telning - 14-16 år.

Fasiken, man kanske var lite halvgalen ändå?! Men, idag är jag ju någorlunda smart, hehe!
Citera
2017-04-20, 11:39
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibmachine
Hahaha, undrar hur många "sverigevänner" här i tråden som försökte kasta skulden på en flykting bara för att dölja att dom själva gillar lite hästsex?

Hur i helvete kom du fram till denna patetiska koppling? Projicering, much?

On topic: Tror faktiskt det sociala traumat och stigmatiseringen kommer vara värst för övrig familj och släkt, om man bor kvar på orten. Grabbarna är säkerligen redan "outcasts" och benämnda såsom udda och idioter. Sådant här kommer inte ur intet, helt plötsligt - de måste visat tendenser till skruvat beteende innan detta, så jag tror att de redan innan tidelaget var av det mer udda inslaget i Ljusdal stad...
Citera
2017-04-20, 12:21
Medlem
Overminds avatar
Sinnessjuk liten snorunge men hästen led nog inte direkt. Den är ju van vid stora hästpenisar och inte en liten snorunges penis.
Citera
2017-04-20, 12:45
Medlem
Princesss avatar
Känns som om ganska hög självmordsrisk för gärningsmannen. Visst att det är äckligt och stört, men tycker faktiskt synd om honom. Skammen man får utstå motsvarar inte brottets allvarlighet. Bäst för honom att flytta och byta namn. Om han nu dessutom har någon kognitiv funktionsnedsättning är det verkligen rakt igenom tragiskt att han hängs ut såhär.
Citera
2017-04-20, 13:23
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugslamm
Hur gammal är du?
För gammal tydligen. Jag tycker dock fortfarande att det inte är en helt frisk sysselsättning att leka med vass kniv.

Frågan som poppade upp i mitt huvud var att med tanke på att videon med knivleken är publicerad under samma namn som snubben som satte på hästen så kanske det finns något psykologiskt samband då snubben som leker knivleken förmodligen är en av dom MGM. Ungefär som djurplågeri och psykopati där det finns en tydlig koppling.

För tydlighetens skull, inte just med knivleken per se men med lekar som innebär stora risker oavsett lek.
Citera
2017-04-20, 13:34
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Synd om grabben.
Tror inte han mår speciellt bra. Behöver stöd och inte uthängning.

riktigt jävla dumt att sätta på en häst, men lika dumt att hänga ut gm här!
Citera
2017-04-20, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter.Pointdexter
riktigt jävla dumt att sätta på en häst, men lika dumt att hänga ut gm här!
Ja fy fan, stackars jävel säger jag. Stigmatiseringsmässigt skulle han nog komma billigare undan om han våldtagit ett spädbarn. Spelar ingen roll om pojkarna tar fram botemedel mot cancer, löser all världens konflikter och bringar fred på jorden nu. De skulle ändå på det stora hela vara hästknullare i folks ögon.

Hoppas det är synnerligen lågintelligenta pojkar så de är för borta i huvudet för att bry sig, annars är nog inte självmord osannolikt.
Citera
2017-04-20, 14:02
Medlem
hushlittledarlings avatar
Kan man få en sammanfattning? Jisses det är för mycket: "Måste vara en neger", "Araber sysslar med sånt här", "Sätter en slant på en blattehorhunge" osv.

28 sidor med "Det måste vara en invandrare" känns lixom meningslöst att gå igenom, dessutom länkar folk till djurporr och det känns ganska ofräscht.

Så en status.
Vad är det för pojkar?
Hur har det gått till? Gick de hela vägen eller vad hände?
Var de fosterhemsungar eller har de vanliga helylle.
Vilken typ av ungar är det; Invandrarebarn, i vilken generation och vilket genetiskt blodgrupp har de?
Hur gamla var de?
Om det var svenskar kan man då säga att de första 25 sidorna är inget som Flashback bör vara stolt över, utan bara är vanlig helt meningslös flams och trams och off topic.

Sen frågan är ju vilket ungdomsparti de tillhör? Kan säga nåt om grupptillhörighet. Är det vänsterungdomar eller Ungsvenskar?

OFF TOPIC
Om det var svenska ungdomar som knullade djuren. Hur känns det för den arisiska delen här, vad är tankegångarna? Ligger det i den svenska kulturen? tänker att vi är ett gammalt bondefolk, för 100 år sen var vi bönderna i Europas utkant. Är det den kulturen som ligger djupt rotat i oss.
Finns många skåningar som gärna ligger med både gris och sin syster. Är det nåt i oss eller gäller det alla människor på vår jord som lever nära naturen?

Om det är invandrarepojkar. Hur ser Flashbacks genier på kulturen hos dessa pojkar. Är det samma som för svenska.
Citera
2017-04-20, 14:10
Medlem
PeppaKaKas avatar
Enligt en vän från mig sa han att vissa folk från vissa länder (främst starkt muslimska länder)
Använder djur av ren desperation eller knullar sjärtar på bögar inom kill gäng, eftersom man ger sig inte på andras systrar. Man ger sig på åsnor osv. Väldigt vidrigt

Drf tror jag altenativ invandrare, verkar vara 2st från samma ursprung.
Citera
2017-04-20, 14:31
Medlem
kukflashs avatar
Så onödigt.
Hästar är ganska stora djur och då borde rimligtvis även deras vaginor vara det? Det lär väl kännas som att doppa snorren i en skål med varmt vatten.

Mycket bättre att bli stämplad som vattenknullare än hästknullare.
Citera
2017-04-20, 14:36
Medlem
Varför är ni så säkra på att det var pojken som penetrerade hästen och inte tvärtom?
Citera
2017-04-20, 14:51
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Enligt en vän från mig sa han att vissa folk från vissa länder (främst starkt muslimska länder)
Använder djur av ren desperation eller knullar sjärtar på bögar inom kill gäng, eftersom man ger sig inte på andras systrar. Man ger sig på åsnor osv. Väldigt vidrigt

Drf tror jag altenativ invandrare, verkar vara 2st från samma ursprung.

rädd att muslimer ska hänga ut dig och knulla din stjärt? Stå för din egna tanke. Klart det stämmer. När man aldrig ser kvinnokroppar så börjar se spana in boskapen. De har aldrig sett en fitta. De har bara sett en djurfitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in