Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-18, 16:59
  #1
Medlem
Hej alla flashbackare idag på jobbet så kollade jag wifi och då hittade jag narkotikarotels-spaningsbuss_ 2 som ett nätverk och det är inte en gång utan har sett det hemma hos mig också.

Är det någon annan här som har sett nå liknande är polisen så dum att dem har ett sånt namn då hen dem spannar på kan ju lätt fatta att dem är där? Förlåt för fel placering men vet inte vad jag skulle placera detta.
Citera
2017-04-18, 17:00
  #2
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lazymouse
Hej alla flashbackare idag på jobbet så kollade jag wifi och då hittade jag narkotikarotels-spaningsbuss_ 2 som ett nätverk och det är inte en gång utan har sett det hemma hos mig också.

Är det någon annan här som har sett nå liknande är polisen så dum att dem har ett sånt namn då hen dem spannar på kan ju lätt fatta att dem är där? Förlåt för fel placering men vet inte vad jag skulle placera detta.

Det är nån lustigkurre bara
Citera
2017-04-18, 17:04
  #3
Medlem
Jag tvivlar starkt på att polisen skulle ha ett "publikt" namn och så uppenbart namn...
Citera
2017-04-18, 17:09
  #4
Medlem
ja jag kände likadant
Citera
2017-04-18, 17:53
  #5
Medlem
Sn0o0oZs avatar
är det två wifi som har det namnet? ett i närheten av ditt privata boende? och ett annat på ditt arbete?
Tycker det låter otroligt långsiktigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback