2025-06-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulf_varg
Det är ok, men det här med prostitution, det är bara något du hört? Inga konkreta uppgifter? Jag tror inte riktigt på det. Trodde det bara var bluff att tjejerna erbjuder sex. Eller har du säkra uppgifter på vad som gjorts?

Det går utmärkt att knulla på Kino. Om du har deg. Har varit där en del. Man får betala runt 10 tusen för att gå en trappa ner till ett privat rum. Man betalar då i baren. Sen betalar man tjejen där nere i rummet med cash (vet ej om det är till henne eller om ägaren tar det också). Och dem priser har varit väldigt olika från 5 lax till 15 lax. Där får man även riktigt alkohol plus att man fick dra ladd på deras rövar
Citera
2025-07-10, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelima
Hur fungerar det på heartbeat nuförtiden? Tjejer och hemsidan har uppdaterats en hel del, men hur funkar det? Förr var det entré inkl en privat, där man kunde runka under showen. Men ett rykte jag hörde var att man inte får det längre. Bara titta.
Vad gäller?

Du får lov att ta på dig själv i VIP-rummet på villkor att du lägger en filt ovanför skrevet.
Citera
2025-07-10, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Hur vanligt är det egentligen att man får röra?

Du får inte lov att röra hennes snippa. Däremot får du lov att ägna dig åt slags "simulerat samlag" där hon helnaken gnider och trycker med skrevet mot ditt eget på villkor att du har byxorna på.
Citera
2025-07-11, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AboveTopSecret
Du får inte lov att röra hennes snippa. Däremot får du lov att ägna dig åt slags "simulerat samlag" där hon helnaken gnider och trycker med skrevet mot ditt eget på villkor att du har byxorna på.

Kan du nämna några klubbar?
Citera
2025-07-13, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Kan du nämna några klubbar?

VIP-rummen på Heartbeat i Stockholm.

https://www.heartbeatgirls.se/
Citera
2025-07-31, 12:26
Medlem
Läser om någon strippbuss på Sveavägen? Vad är det? Någon som varit där? Priser?
Citera
2025-08-05, 10:55
Medlem
JeffHardys avatar
Goddag alla gentlemän.

Har aldrig varit på strippklubb i Sverige men är lite sugen. Entrén på Heartbeat har jag läst verkar vara 600 kr. Vad krävs det sedan att man betalar MINST för att inte bli utkastad av någon jättejugge för att man är en snål jävel?

Kram Jeff

Edit: Har heller varit på runk-klubb så kanske tar ett besök på Blue velvet. Är det några avgifter för aktiviteterna där. Typ runkbås och sådana degenererade aktiviteter.
Senast redigerad av JeffHardy 2025-08-05 kl. 11:00.
Citera
2025-08-10, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffHardy
Goddag alla gentlemän.

Har aldrig varit på strippklubb i Sverige men är lite sugen. Entrén på Heartbeat har jag läst verkar vara 600 kr. Vad krävs det sedan att man betalar MINST för att inte bli utkastad av någon jättejugge för att man är en snål jävel?

Kram Jeff

Edit: Har heller varit på runk-klubb så kanske tar ett besök på Blue velvet. Är det några avgifter för aktiviteterna där. Typ runkbås och sådana degenererade aktiviteter.

Om jag har förstått saken korrekt så är din entrébiljett giltig i 2 timmar. Om du ska stanna längre än så måste du betala mellan 1000-1500 kr för ytterligare en tjänst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in