2017-04-18, 07:52
Medlem
Jag har råkat ut för en dåre på Kik. Jag är glad att han knappt vet något om mig utöver förnamn och yrke. Han har rätt tydliga problem med att han blir aggresiv. Min fråga är nu, hur lätt/svårt är det att spåra någon via Kik? Gärna seriösa svar då jag mår rätt kass över detta.
2017-04-18, 07:54
Medlem
Är inte majoriteten av dem som ber om Kik dårar?

Har inte ens tänkt tanken själv på det med spårning. 🤔
2017-04-18, 07:57
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyforflash
Jag har råkat ut för en dåre på Kik. Jag är glad att han knappt vet något om mig utöver förnamn och yrke. Han har rätt tydliga problem med att han blir aggresiv. Min fråga är nu, hur lätt/svårt är det att spåra någon via Kik? Gärna seriösa svar då jag mår rätt kass över detta.
Vad är problemet du kan väl ignorera eller kasta bort personen från Kik
2017-04-18, 08:01
Medlem
Jag har gjort det. Har tom stängt ner den. Men eftersom han var så obehaglig så kan jag inte släppa tanken att han skulle kunna dyka upp nånstans.
2017-04-18, 08:01
Medlem
Varför vill du spåra honom? Varför inte bara blocka/ta bort?

På vilket sätt är han aggressiv?
2017-04-18, 08:03
Medlem
Jag vill inte spåra honom. Är mer rädd att han ska göra det med mig.
2017-04-18, 08:05
Medlem
Jag vill inte spåra honom. Är rädd att han skulle kunna göra det med mig därav frågan.
2017-04-18, 08:37
Medlem
AA-suiteds avatar
Förstår att du mår dåligt. Blockera honom och försök strunta i det. Tänk på att hans mål är att få dig att må dåligt så försök att stå emot det. 99% av hot som slängs ut är tomma hot. Och tänk hur det skulle se ut om han verkligen genomförde något hot. Han skulle ju åka in hos polisen direkt. Han vågar inte genomföra; han vågar bara hota för att få dig att göra som han säger.
2017-04-18, 09:38
Medlem
Har/hade du profilbild på kik?
2017-04-19, 03:02
Medlem
-Andreas-s avatar
Nja.
Har aldrig hört talas om den plattformen, men;
Säg "I'll kik your ass!" nästa gång han ringer
2017-04-19, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Nja.
Har aldrig hört talas om den plattformen, men;
Säg "I'll kik your ass!" nästa gång han ringer
Njaaa! Tror de flesta män där skulle uppskatta en bild på en häck eller så o inte nödvändigtvis tänka på kicka
2017-04-20, 14:44
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Njaaa! Tror de flesta män där skulle uppskatta en bild på en häck eller så o inte nödvändigtvis tänka på kicka
Ok. haha, nja, har nu förstått konceptet.

TS skrev;
Citat:

Alltså. Hon/han ska ju ringa Polisen.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in