Citat:
Ursprungligen postat av
makullerad
Njaaa! Tror de flesta män där skulle uppskatta en bild på en häck eller så o inte nödvändigtvis tänka på kicka

Ok. haha, nja, har nu förstått konceptet.
TS skrev;
Citat:
Jag har råkat ut för en dåre på Kik. Jag är glad att han knappt vet något om mig utöver förnamn och yrke. Han har rätt tydliga problem med att han blir aggresiv. Min fråga är nu, hur lätt/svårt är det att spåra någon via Kik? Gärna seriösa svar då jag mår rätt kass över detta.
Alltså. Hon/han ska ju ringa Polisen.