2017-04-18, 01:10
Medlem
Finns de ingen tråd ganska kul program. Roligt fetto som kom in som joker.

"Sveriges modigaste" var de.
Citera
2017-04-18, 01:16
Medlem
Rätt ägda de laget som förlorade blev. de trodde verkligen att de andra laget var kass.
Citera
2017-04-18, 20:17
Medlem
Hunden007s avatar
jag följer halvt programmet.

inte direkt dom modigaste som är med. alla verkar ha en sorts fobi som de försöker övervinna. så att kalla som Sveriges modigaste känns så där.
Citera
2017-04-19, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
jag följer halvt programmet.

inte direkt dom modigaste som är med. alla verkar ha en sorts fobi som de försöker övervinna. så att kalla som Sveriges modigaste känns så där.
Undrade just när någon skulle lägga upp en tråd.

När man såg trailer för programmet så trodde man att det var ett program med totalt orädda människor men det är ju nästan tvärtom som du skriver. Det kanske skulle hetat "Sveriges fegaste som ska bli lite modigare"
Citera
2017-04-19, 19:28
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Undrade just när någon skulle lägga upp en tråd.

När man såg trailer för programmet så trodde man att det var ett program med totalt orädda människor men det är ju nästan tvärtom som du skriver. Det kanske skulle hetat "Sveriges fegaste som ska bli lite modigare"

ja visst tror jag inte skulle klara detta bättre men kalla inte detta Sveriges modigaste när en fet tjej får panik. men programmet i sig är funkar.
Citera
2017-04-20, 00:18
Medlem
Patetiskt uselt program. Hur kan något sånt här gå från idéstadie till att faktiskt bli ett program ?
Citera
2017-04-20, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Patetiskt uselt program. Hur kan något sånt här gå från idéstadie till att faktiskt bli ett program ?
Det senaste programmet var riktigt bra jag tänker då på bilen inte många som skulle våga.

Det som drar ner det är att miljön är tråkig och dyster ser ut som ett nedlagt varv
Citera
2017-04-24, 21:58
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Och killen med skägget är det vidrigaste och falskaste som har visat sig på tv3. Vilken fruktansvärd tönt.
Citera
2017-04-24, 22:09
Medlem
Marimus avatar
Jag fick riktigt ont i magen över dagens program, kanske för att jag var mobbad i skolan, men det kändes som att alla missförstod varandra och att det sedan övergick i ren vuxenmobbning. Hujja, inte konstigt att Tova-Sophia klöste kring sig med både tänder och klor även om inte det är helt schysst heller. Det kändes som om det var en rejäl anspänning och det har jag så svårt för alltså..
Citera
2017-04-24, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marimu
Jag fick riktigt ont i magen över dagens program, kanske för att jag var mobbad i skolan, men det kändes som att alla missförstod varandra och att det sedan övergick i ren vuxenmobbning. Hujja, inte konstigt att Tova-Sophia klöste kring sig med både tänder och klor även om inte det är helt schysst heller. Det kändes som om det var en rejäl anspänning och det har jag så svårt för alltså..

Håller med helt och hållet; de försökte inte ens dölja det utan de gjorde det helt öppet. Jävla töntar!
Citera
2017-04-25, 03:15
Medlem
Hunden007s avatar
Ser att Chrille från Big Brother 2011 kommer komma in i programmet hoppas så snart som möjligt.
Citera
2017-04-25, 03:38
Medlem
Hunden007s avatar
fyfan vilken pinsam tävling de hade. klagar inte på deltagarnas prestation utan att Tv3 satte en för svår tävlingen som inte ens blev underhållande.

pinsamt han där killen med skägg som är så dryg var Gladiatorerna beast sen tydligen var Asiat tjejen transa. http://www.gp.se/n%C3%B6je/sveriges-modigaste-tova-sophia-kommer-ut-1.4248287
Senast redigerad av Hunden007 2017-04-25 kl. 04:33.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in