2017-04-16, 17:08
Medlem
Hej kära flashback.

Jag tänkte vidga mina vyer I nätdejtings världen. Tidigare har jag endast använt tinder. Det jag söker är givetvis hemsidor / appar med kvalitéts damer men det viktigaste av allt, att ens profiler ej går att hitta via Google och andra sökmotorer.

Tack på förhand!
Citera
2017-04-16, 17:11
Medlem
kan tänka mig att sidor som victoria milan är extra privata. annars tror jag dom bilder man lägger upp på vanliga dejtingsidor får visas för allt o alla
Citera
2017-04-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
kan tänka mig att sidor som victoria milan är extra privata. annars tror jag dom bilder man lägger upp på vanliga dejtingsidor får visas för allt o alla

Det behöver inte vara extremt hemligt. Utan mest att när man googlar ens namn att inget tecken på att man har till exempel badoo syns. Däremot att inloggade profiler kan hitta en är givetvis ok.
Citera
2017-04-16, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolGudeNN
Det behöver inte vara extremt hemligt. Utan mest att när man googlar ens namn att inget tecken på att man har till exempel badoo syns. Däremot att inloggade profiler kan hitta en är givetvis ok.
hmm ok men är nog hundra på att apparna inte går att ''hitta'' folk på tex google. är dock osäker på sidorna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in