Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-23, 03:28
  #13
Avstängd
NoFeelingss avatar
Jag vill gärna berätta om hur dåligt jag mått i frågan när det gäller gruppsex.Jag var ihop med en löjligt snygg tjej som älskade sex.

Detta blir ingen tråd för dom som hoppas på runkminnen. Jag träffade X 1996 att hon var kåt gick inte att missa hon var blöt genom jeansen.
Man såg fläcken.
Andra gången hon var hemma hos mig så hade hon med sig en vän som vi/ hon kallade för lill Sara.

Det blev en intr afton jag kan direkt säga att droger var inblandade. vi gjorde allt som finns jag tog lillSara i rumpan och X sög på min snopp osv.
Jag är ingen som lever på sex så jag ringde och betällde 2 Pizzor 80 spänn inkl drickor och sallad.

På den tiden så var Black Baron - Girl, I Love You So 1994 https://www.youtube.com/watch?v=5CAf7TQ89EI väldigt populär.

Det fanns inga leggings på den tiden och en vanlig kvinna hälsade inte på en man i tränings byxor.

Nej dom dansade med varandra i jeans och kysste varandra lill Sandra drog upp sina byxor till midjan så hon fick en grym Cameltoe.
Min tjej ville inte vara sämre. Jag har nog aldrig varit kåtare före den dagen.

Självklart så fick dom båda min dolme. Nu kommer det tunga jag har varit med när min tjej legat med 2 andra män och jag har varit med.
Snarare jag har gått ut och rökt och nästan lipat. Ska man ha sex med andra så ska man inte vara som mig jag har svårt när hon stönar och jag inte ens sitter i sängen.
Det är viktigt att någon säger detta. Med det jag har varit med om har känts skit inombords så är mitt svar enkelt gillar man någon så ska man aldrig börja med gruppsex.

03.19 God natt jag känner att folk har haft flera meningsfulla samtal i många trådar.

Vi lär ses. Sänd gärna PM.
__________________
Senast redigerad av NoFeelings 2017-04-23 kl. 03:31.
Citera
2017-04-23, 08:04
  #14
Medlem
UgQvinnas avatar
Självklart så fick dom båda min dolme. Nu kommer det tunga jag har varit med när min tjej legat med 2 andra män och jag har varit med.
Snarare jag har gått ut och rökt och nästan lipat. Ska man ha sex med andra så ska man inte vara som mig jag har svårt när hon stönar och jag inte ens sitter i sängen.
Det är viktigt att någon säger detta. Med det jag har varit med om har känts skit inombords så är mitt svar enkelt gillar man någon så ska man aldrig börja med gruppsex.

03.19 God natt jag känner att folk har haft flera meningsfulla samtal i många trådar.

Vi lär ses. Sänd gärna PM.[/quote]

Beklagar och förstår hur du känner.
Även om jag skulle tända på tanken så skulle jag inte dela min kille med någon annan tjej. Inte ens, i vissa fall med en kk men ibland ok.

Hände detta i natt? Med tanke på att du skrev tråden nyligen?
Hade ni pratat igenom och planerat gruppsexet eller hände det spontant på en fest?
Känns inte som det var genomtänkt från din sida eller dök bara eländeskänslorna upp plötsligt?

Hur blev allt mellan er efteråt? Du och tjejen alltså?

Jobbigt men lesson learned.
Även om det låter grymt
Citera
2017-05-03, 01:14
  #15
Avstängd
BossNiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoFeelings
Jag vill gärna berätta om hur dåligt jag mått i frågan när det gäller gruppsex.Jag var ihop med en löjligt snygg tjej som älskade sex.

Detta blir ingen tråd för dom som hoppas på runkminnen. Jag träffade X 1996 att hon var kåt gick inte att missa hon var blöt genom jeansen.
Man såg fläcken.
Andra gången hon var hemma hos mig så hade hon med sig en vän som vi/ hon kallade för lill Sara.

Det blev en intr afton jag kan direkt säga att droger var inblandade. vi gjorde allt som finns jag tog lillSara i rumpan och X sög på min snopp osv.
Jag är ingen som lever på sex så jag ringde och betällde 2 Pizzor 80 spänn inkl drickor och sallad.

På den tiden så var Black Baron - Girl, I Love You So 1994 https://www.youtube.com/watch?v=5CAf7TQ89EI väldigt populär.

Det fanns inga leggings på den tiden och en vanlig kvinna hälsade inte på en man i tränings byxor.

Nej dom dansade med varandra i jeans och kysste varandra lill Sandra drog upp sina byxor till midjan så hon fick en grym Cameltoe.
Min tjej ville inte vara sämre. Jag har nog aldrig varit kåtare före den dagen.

Självklart så fick dom båda min dolme. Nu kommer det tunga jag har varit med när min tjej legat med 2 andra män och jag har varit med.
Snarare jag har gått ut och rökt och nästan lipat. Ska man ha sex med andra så ska man inte vara som mig jag har svårt när hon stönar och jag inte ens sitter i sängen.
Det är viktigt att någon säger detta. Med det jag har varit med om har känts skit inombords så är mitt svar enkelt gillar man någon så ska man aldrig börja med gruppsex.

03.19 God natt jag känner att folk har haft flera meningsfulla samtal i många trådar.

Vi lär ses. Sänd gärna PM.

Hur gick det för lill-sara sen? Har du hennes nummer? Vad hade du för högtalare under den perioden?
Citera
2017-05-03, 02:27
  #16
Medlem
Har ni som spekulerar inte märkt att TS startade tråden och har sedan inte skrivit en kommentar på 3 veckor? Ännu en trådstart bara för att få människor att skriva, ifrågasätta och dela med sig av sina liv. Skolprojekt i genus, hobbypsykolog eller vad f-n det nu handlar om? Allt för att bryta ner normala normer i förhållande och vad som kan avses som okej!
Citera
2017-05-03, 17:25
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1.085.148
Hej FB!

Jag och min sambo har varit tillsammans i ett flertal år och tycker om varandra väldigt mycket. Vi är båda mellan 20-30 år, hon straight och jag som man bi. Vi har tidigare talat en del om att vi skulle börja swinga, men inte i den närmsta framtiden. Vårat sexliv är rätt stendött med lite älskog ett par gånger i kvartalet eller så.

Nu har hennes kompis kille visat intresse för att ligga med oss och jag antar att hans tjej är med på det. Jag vet att både de och min tjej har haft en trekant innan (inte med varandra) och jag har ingen erfarenhet alls.
Min sambo är tänd på killen, medan han inte är min typ. Däremot är tjejen väldigt sexig och jag skulle inte ha något emot samlag med henne. Samtidigt är jag rätt osäker på min kropp och skulle helst se ut som Adonis om det kom till dylikt.

Jag är inte så brydd om min sambo ligger med honom, men jag är osäker på om hans tjej skulle vara intresserad av mig eller om hon bara skulle fokusera på min kille och jag skulle hamna utanför. Det är väl kanske det som tar emot mest.

Vi har planerat en gemensam resa utomlands där vi ska bo på hotell, och sängsituationen ska vara "oklar" enligt min sambo. Det känns som att hon pushar väldigt mycket för att vi ska ligga med dem och hon har som pratat om det flertalet gånger innan vi besökt dem, bland annat att jag och killen ska duscha ihop eller liknande.

Borde jag gå med på detta eller säga till att jag kanske inte är redo? Vad hade ni gjort i min sits?


Så, vad säger din egen magkänsla?
Ni har ett stendött sexliv, hon är kåt på en annan man, du "bryr dig inte" och är osäker på dig själv medans hon pushar för att "ni" ska ligga med dem?

Stalltipset är att om ni har ett kass sexliv idag, så blir det knappast bättre av en 3- eller 4-kant. Du vet det redan, så varför frågar du egentligen?
Det vore smakfullt om du svarar i den enda trådjävel du startat.
Citera
2017-05-10, 09:54
  #18
Medlem
1.085.148s avatar
Tack för alla råd!

Jag talade med sambon om detta och kom fram till att hon egentligen inte heller var så intresserad av att ligga med dem. Däremot hade hon och tjejkompisen diskuterat ett intresse för att ha sex i samma rum, vilket jag är okej med, och vi kom fram till att det var något vi kunde prova.
Jag blåste nog upp det hela för mig själv.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback