2023-04-05, 17:54
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/mis...k-i-angelholm/
någon som vet mer? Skrämmande att vi har blattar i den staden som kommer försöka döda dig för att sno en el sparkcykel till värde av 2000 sek ish
Citera
2023-04-16, 08:11
Medlem
Andra helgen i rad där det förekommit rån eller rånförsök i Ängelholm.
Vad fan är det som händer egentligen?
Citera
2023-04-17, 18:56
Medlem
Hunter95-Johans avatar
Skulle vi kunna sammanställa en lista på rånarna i Ängelholm?

E*drit Blakqori. Pundare som stjäl alla elsparkcyklar han hittar och ställer dessa i sin mammas förråd. Sitter häkad och kommer inte komma ut på ett bra tag.

Leo* Bytyqi. Har E*drit som sin idol. Rånat tillsammans med E*drit.

Arta* Zejnullahu. Bor i HBG nu. Kidnappning, övergrepp i rättsak och rån. Hotat med pistol.

*=n
Citera
2023-04-19, 12:22
Medlem
Muppetys avatar
Jag kör själv sparkcykel här i stan o har faktiskt blivit ganska oroad av de här grova våldet, att man ska bli knivhuggen bara för en sparkcykel...?

Jag hoppas verkligen de här personerna åker in för mordförsök o får långa straff!
Citera
2023-05-24, 15:01
Medlem
Någon som har en aning om vem liraren i artikeln handlar om? Dömd i tr för rån mot en 53-åring i Halmstad tillsammans med en från Sthlm och en från Halmstad. Men 20-åringen från stan blev friad i HR.

https://www.hd.se/2023-05-18/ranfria...nader-i-haktet
Citera
2023-06-13, 21:34
Medlem
DocMartens avatar
Nån mer som rör sig ofta på Villan/bor där, som känt hur saker verkar förändrats fort? Typ senaste halvåret/året. Detta är nåt jag tänkt på i en månad nu ungefär. Och igår kom knivhuggningen av flickan som ett brev på Posten, givetvis.

Och varför i helvete brinner det alltid upp ett gäng bilar varje år på Stallgatan? Har märkt att det flyttat in lite nytt främmande folk just där, kan va orelaterat givetvis. Jag vet inte vad exakt, men nånting är det som sker däruppe. Älskar Villan, och känner mig aldrig otrygg. Men absolut börjat vara lite på min vakt sen i våras. Hela situationen är oerhört förvirrande.

Det kommer vara drönarbevakning över Villan nu framöver också har jag både läst & hört. Varit bestämt ett tag nu, helt orelaterat till gårdagens tragedi. Tror inte den/dom är uppe än dock.
Citera
2023-06-14, 08:55
Avstängd
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocMarten
Nån mer som rör sig ofta på Villan/bor där, som känt hur saker verkar förändrats fort? Typ senaste halvåret/året. Detta är nåt jag tänkt på i en månad nu ungefär. Och igår kom knivhuggningen av flickan som ett brev på Posten, givetvis.

Och varför i helvete brinner det alltid upp ett gäng bilar varje år på Stallgatan? Har märkt att det flyttat in lite nytt främmande folk just där, kan va orelaterat givetvis. Jag vet inte vad exakt, men nånting är det som sker däruppe. Älskar Villan, och känner mig aldrig otrygg. Men absolut börjat vara lite på min vakt sen i våras. Hela situationen är oerhört förvirrande.

Det kommer vara drönarbevakning över Villan nu framöver också har jag både läst & hört. Varit bestämt ett tag nu, helt orelaterat till gårdagens tragedi. Tror inte den/dom är uppe än dock.
Mycket bilbränder är väl försäkringsbedrägeri?

Man köper den svartaste BMW man har råd med och när den fallfärdiga lyxbilen som bara gick runt hörnet skall repareras så finns det inga pengar?

Detta vet ju försäkringsbolagen och vägrar betala ut. Så man har börjat tända på bilen som står brevid den tänkta skrotbilen man vill ha ersättning för?
Citera
2023-06-14, 08:59
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunter95-Johan

E*drit Blakqori. Pundare som stjäl alla elsparkcyklar han hittar och ställer dessa i sin mammas förråd. Sitter häkad och kommer inte komma ut på ett bra tag.

Arta* Zejnullahu. Bor i HBG nu. Kidnappning, övergrepp i rättsak och rån. Hotat med pistol.

*=n

Låter ju som riktigt ädelvita och rasrena namn! Alla ni Ängelholmare som röstat på något annat än SD det senaste kvartsseklet - kom ihåg att ni röstat för just detta!
Citera
2023-06-15, 19:02
Medlem
DocMartens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Mycket bilbränder är väl försäkringsbedrägeri?

Man köper den svartaste BMW man har råd med och när den fallfärdiga lyxbilen som bara gick runt hörnet skall repareras så finns det inga pengar?

Detta vet ju försäkringsbolagen och vägrar betala ut. Så man har börjat tända på bilen som står brevid den tänkta skrotbilen man vill ha ersättning för?

Där kan du ha en poäng! Inte tänkt på det alls. Vet att det bott några heroinlangare/allt-i-allo-kriminella på Stallgatan förut. Villan har haft mycket langare/pundare etc överlag genom åren. Så har tänkt att det varit nån random pundargrej kanske. Eller nån som varit skyldig pengar..

Men som du säger, tända på bilen bredvid är ju ganska vanligt nu. Bilbränderna i år var ju med just domino-effekt. Tror det var runt 4 bilar senast, eftersom det spred sig från första branden.
Citera
2023-08-06, 21:52
Medlem
Citat:

*=n

Artan har ju ögonbryn i hela pannan och ser ut som en inavlad gorilla.
Han har väl våldtagit en del kvinnor också?
Citera
2023-08-07, 16:02
Medlem
Citat:

*=n

med andra ord bara halvturkar (läs albaner)?

ta qi nanen, jävla Shiptar-smuts.
Citera
2024-01-04, 23:25
Medlem
Minimuchers avatar
Det var ju han också - J*sper Hultman, runt 91a kanske. Begick ett torterings / knivmord längre upp i landet. På en gammal gubbe tillsammans med någon kvinna. Han sitter inne för livet nu.

Lite läskigt, kommer ihåg när vi var i ängelholm på somrarna som små i föräldrarnas sommarstuga. Hade en gemensam vän med han J*sper. Lekte till och med J*esper några gånger. Riktigt udda typ.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...rd-pa-78-aring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in