2022-09-28, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruxet
Känner samma. Varför det stora pådraget? Måste ju varit en rejäl jäkla misshandel. Trodde han avlidit med tanke på polishelikoptern och alla polisbilar i stan.

Detta var inte bara en misshandel, utan två gäng som drabbade samman.
Det ena gänget var albaner, vad det andra är vet jag inte.
Men det skedde en uppgörelse som började vid stadshuset, några lyckades fly upp till den lilla parken och där blev minst en misshandlad så illa att han ligger i koma.
Har fått detta berättat för mig från folk som känner delar av gängen.
Vet även att det andra gänget var av annan nationalitet men varifrån mins jag inte.
Senast redigerad av Mattaren 2022-09-28 kl. 09:16.
Citera
2022-09-28, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattaren
Men det skedde en uppgörelse som började vid stadshuset, några lyckades fly upp till den lilla parken och där blev minst en misshandlad så illa att han ligger i koma.
Vet även att det andra gänget var av annan nationalitet men varifrån mins jag inte.

Vad är det för ålder på dessa gäng? Är det ungdomar eller äldre?
Citera
2022-09-28, 13:07
Medlem
Muppetys avatar
Så det var ingen oskyldig som bara råkade passera parken, o blev misshandlad?
Citera
2022-09-28, 17:05
Medlem
DocMartens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattaren

Det förklarar en hel del. Som vanligt blåljuger dom hellre i media. Alltid detta vilseledande, så att man till sist inte vet vad som är varken upp eller ned..

Funderade på om det kunde vara relaterat till att AZ är tillbaks i stan, men tror knappast han är inblandad. Han är nog väldigt slut efter senaste åren, plus ålder.

Har sett en hel del (för mig) nya invandrare och klickar med ungdomsgäng ute på stan i år tycker jag. Vet inte om det finns nån rivalitet där, utöver den vanliga rasismen gentemot varandra osv. Men det finns det ju garanterat.
Citera
2022-09-28, 17:23
Medlem
Minimuchers avatar
https://www.hd.se/2022-09-28/22-arin...drag-pa-villan

Såna, lite info.

Måhända att det har varit någon skjutning kanske som inte har blivit uppmärksammad?
Någon som har namnet på personen ifråga?
Citera
2022-09-28, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
https://www.hd.se/2022-09-28/22-arin...drag-pa-villan

Såna, lite info.

Måhända att det har varit någon skjutning kanske som inte har blivit uppmärksammad?
Någon som har namnet på personen ifråga?
Ryktet säger att det är Juli*n Br*ndt som är misstänkt för grovt vapenbrott iallafall.
Citera
2022-09-28, 21:45
Medlem
Minimuchers avatar
Han som dök kasst från bryggan?
Citera
2022-10-02, 01:50
Medlem
Konkebanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocMarten
Det förklarar en hel del. Som vanligt blåljuger dom hellre i media. Alltid detta vilseledande, så att man till sist inte vet vad som är varken upp eller ned..

Funderade på om det kunde vara relaterat till att AZ är tillbaks i stan, men tror knappast han är inblandad. Han är nog väldigt slut efter senaste åren, plus ålder.

Har sett en hel del (för mig) nya invandrare och klickar med ungdomsgäng ute på stan i år tycker jag. Vet inte om det finns nån rivalitet där, utöver den vanliga rasismen gentemot varandra osv. Men det finns det ju garanterat.

Vem är AZ ?
Citera
2022-10-09, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konkebanan
Vem är AZ ?

A*tan Z
*=R
Citera
2022-11-21, 11:59
Medlem
https://www.hd.se/2022-11-15/23-arin...dat-smaflickor
Vem? FUP?
Citera
2022-11-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diego100
https://www.hd.se/2022-11-15/23-arin...dat-smaflickor
Vem? FUP?
Fick fram FUP, något fult whitetrashfetto som trodde han skulle bli nya stjärnan i staden och någon vidrig pedofil.🤮 Ett praktexempel på hur ett efterblivet & inavlat barn från Helsingborgstrakterna med aggressionsproblem ser ut.
Citera
2022-11-22, 07:00
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diego100
Fick fram FUP, något fult whitetrashfetto som trodde han skulle bli nya stjärnan i staden och någon vidrig pedofil.🤮 Ett praktexempel på hur ett efterblivet & inavlat barn från Helsingborgstrakterna med aggressionsproblem ser ut.
Har du lust att dela den? Eller åtminstone målnummer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in