Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-11, 07:33
  #1
Medlem
steelis80s avatar
Från folkbladet.nu:

"Inlandet. En kvinna åtalas efter att ha blottat sig för flickor i en bastu i Vilhelmina i februari förra året.

Kvinnan smekte sina bröst samt bet och slickade på sina armar. Hon ska också ha fört in sina fingrar i sitt underliv och stjärt. Händelsen kunde enligt åtalet förväntas väcka obehag och kränka flickornas sexuella integritet. Kvinnan förnekar gärningen.

Som bevisning åberopar åklagaren förhör med målsägande samt förhör med ett vittne som konfronterade kvinnan efter flickornas berättelse. Nu åtalas kvinnan för sexuellt ofredande
"

Någon som vet mer? :-)
Citera
2017-04-11, 07:43
  #2
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vilken gottegris! Säkert psyksjuk, maniskt skov, men ändå...
Citera
2017-04-11, 07:43
  #3
Medlem
Jernmaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelis80
Någon som vet mer? :-)
Att en psykisk störning troligen föreligger kvinnans beteende.
Citera
2017-04-11, 07:52
  #4
Medlem
steelis80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jernmasken
Att en psykisk störning troligen föreligger kvinnans beteende.

Det vet du som fakta?
Citera
2017-04-11, 08:04
  #5
Avstängd
Stureplansmannens avatar
fup vore nice!
Citera
2017-04-11, 08:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steelis80
Det vet du som fakta?

Tycker du beteendet låter friskt?
Det tycker inte jag i alla fall. Normalt folk håller inte på så i en offentlig bastu med massa småbarn närvarande.
Citera
2017-04-11, 08:16
  #7
Medlem
Det bor ju inte så många i Vilhelmina, GMs identitet borde ha kommit ut?
Citera
2017-04-11, 08:16
  #8
Medlem
steelis80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Tycker du beteendet låter friskt?
Det tycker inte jag i alla fall. Normalt folk håller inte på så i en offentlig bastu med massa småbarn närvarande.

Verkligen inte ett friskt beteende! Det jag undrade om var huruvida det är fastställt att det är fakta i detta fall?
Citera
2017-04-11, 08:22
  #9
Medlem
Pulpas avatar
hahah, jag älskar att alla finniga tonåringar förutsätter att det är en superhet sexig kvinna som gjort detta.

Hade det varit en karl som gjort mostvarande sak i bastun inför småpojkar hade det inte varit lika spännande va?
Citera
2017-04-11, 08:22
  #10
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av steelis80
Verkligen inte ett friskt beteende! Det jag undrade om var huruvida det är fastställt att det är fakta i detta fall?
Det står rätt tydligt i det citerade att det "troligen" är det. Så nej, det är ju ingen som påstått att det är fakta. Hur kunde du få det du läste till att det skulle vara fakta?
Citera
2017-04-11, 08:23
  #11
Medlem
lasternassummas avatar
Vad folk gör med sig själva, enskilt, är väl i princip deras ensak.
Sexuella aktiviteter på allmän plats är brottsligt och rubriceras t.ex. som ofredande.
Om ofredandet sker framför barn så gör det brottet extra allvarligt, IMO.

Åtalas efter att ha smekt sig själv sig i bastu

Citera
2017-04-11, 08:31
  #12
Avstängd
Stureplansmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulpa
hahah, jag älskar att alla finniga tonåringar förutsätter att det är en superhet sexig kvinna som gjort detta.

Hade det varit en karl som gjort mostvarande sak i bastun inför småpojkar hade det inte varit lika spännande va?
hehhe ja...hon är säkert enögd och väger 300 kilo
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback