2024-10-08, 05:34
Medlem
Q-Trons avatar
I söndags eftermiddag/kväll såg jag en arab som stod och pissade i en papperskorg nära korsningen mellan Kungsgatan och Sveavägen. Det var en...ny upplevelse.
Citera
2024-10-09, 01:13
Bannlyst
Det är bara åka på ghetto safari i miljonprogramm tätta järvafältet, medan Svensson bygger Sverige med världens högsta skattetryck, så tär Muhammadanerna sönder Sverige genom att inte göra någonting. Att Tidöregeringen inte ha bara rensa bort invandrare som inte försöjer sej själva och skicka hem dem är konstigt.
Citera
2025-01-12, 00:01
Medlem
Totalt svartskalletätt.

Jag gick in in fältöversten vid karlaplan och tänkte att det var lilla-kista.

Min prognos är att det kommer inte finnas en svennne kvar som har råd att flytta ut från Stockholm inom 5-10 år.

Flashback är ett internetforum där töntsvennar kan skriva av sin skit varje dag medans parallellt det verkliga livet går åt helvete.

Om jag får skriva av min frustration så är i princip alla flashback skrivare en bunt av värdelösa nollor även dem som skriver i dem flikar som som ska vara Sverige gott.
Citera
2025-01-12, 00:16
Medlem
Jag har varit i mitten av älvsjö till nordöst till gärdet till syd syd till farsta centrum till nord väst till Alvik till väst till Bromma till nordöst Sundbyberg till öst till odenplan.

Det jag vill säga till alla mongisar med mitt inlägg att inte bara innerstan är helt körd men hela Storstockholm.

Hela stockholm är ett komplett skithus fullt med svartskallar. I alla områden och vrår är det någon sinnessjuk blatte med svart hår som försöker dominera en.

Senast jag åkte förbi älvsjö centrum vid pendeltåget var det någon blattetyp som som gjorde luftsparkar framför bussen.

Vid gamla stan så vet man inte vem som är turist eller inte.

För att sammanfatta mitt inlägg är att det är så mycket värdelösa svartskallar att det skulle få varenda svenneman att tänka att det ända rätta är att skicka ut dem allihopa.
Citera
2025-01-12, 00:24
Medlem
Liberationfronts avatar
Större stad mer anonymt. Tror det bor drygt 2.5 miljoner i Sthlm medan Malmö har drygt 300 tusen. Så klart blir det lite mindre anonymitet. Dessutom är Sthlm mer utbrett.

Men läget överlag är ändå bra. Tar man pulsen på staden finns såklart ngn incel som är livrädd och majoriteten bryr sig inte. Det kostar att ligga på topp.
Citera
2025-01-12, 00:48
Medlem
Det tar ibland emot för mig att varna svennar från landet att flytta till Srockholm för jag jag ibland faktiskt vill att dem ska lida. Jag är en riktig Stockholmare och kan alla områden som finns överallt och hur dem se ut.

I ett par dagar har jag i mina tankar tänkt att det kommer inte finnas en svenne kvar i Stockholm som har råd att flytta ut som stannar kvar medvetet med vilja.

Det finns inget stopp för svartmusket för att svensken inte gör något motstånd.

Min prognos om Stockholm är att om 5-10 år så kommer det inte att finnas en svenne kvar som har råd att flytta som är kvar.
Citera
2025-01-12, 14:35
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Jag har aldrig varit i Stockholm. Men jag har hört att det är väldigt uppdelat i invandrare och svenskar där.

Vart finns invandrarna?
Citera
2025-01-12, 17:01
Medlem
Pershagen76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag har aldrig varit i Stockholm. Men jag har hört att det är väldigt uppdelat i invandrare och svenskar där.

Vart finns invandrarna?

Stockholm generellt är väldigt segregerat, även förorterna/runt-om kommunerna. Inte bara svenskar och invandrare, utan de socioekonomiska skikten som helhet.
Citera
2025-01-12, 18:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pershagen76
Stockholm generellt är väldigt segregerat, även förorterna/runt-om kommunerna. Inte bara svenskar och invandrare, utan de socioekonomiska skikten som helhet.

Sådant har jag förväntat mig också.
Men det är mycket lodisar också i Stockholm och därmed segregeringen.
De flesta överklassare i Stockholm följer ju KKK's plan på segregering.
Citera
2025-01-15, 23:55
Medlem
Russofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pershagen76

Hur skulle beskriva vart de olika folken och socioekonomiska grupperna bor?
Citera
2025-01-16, 00:44
Medlem
Pershagen76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russofil
Hur skulle beskriva vart de olika folken och socioekonomiska grupperna bor?

Det är inte så svårt, bara titta på boendepriser för olika områden på Hemnet.
Citera
2025-01-16, 10:26
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfritt2035
Överallt! För 30 år sedan höll dom till i miljonprogrammen. Nu ser man negrer i områden som är till för oss Svenskar.

Jasså?
Vad säger överklassen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in