Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-07, 19:39
  #1
Medlem
563f7031s avatar
Det här terrordådet i Stockholm gör mig förkrosad och jag vet verkligen inte vad jag ska mig till nu.

Jag är så himla rädd just nu för att någon någonstans i landet kommer vara otrevlig och dum mot en muslimsk kvinna i lokaltrafiken och att rasismen ska vinna på det här och att SD kommer vinna valet nu och göra Sverige nazistiskt. Vad tror ni kommer hända med muslimer nu?
Citera
2017-04-07, 19:47
  #2
Medlem
olasvenssons avatar
Det kommer bli antirasism auktioner nu.
Citera
2017-04-07, 19:55
  #3
Medlem
Förhoppningsvis tar de sitt pick och pack och lämnar landet. Det kommer naturligtvis inte ske då ockupanter sällan frivilligt lämnar landet de parasiterar.

SD är inte nazistiskt och Sverige kommer heller inte bli nazistiskt. Dock kan man väl anta att SD kommer att få fler röster efter detta. Ingen arbetar hårdare för SD:s räkning än de utlänningar som begår brott i Sverige.
Citera
2017-04-07, 20:10
  #4
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 563f7031
Det här terrordådet i Stockholm gör mig förkrosad och jag vet verkligen inte vad jag ska mig till nu.

Jag är så himla rädd just nu för att någon någonstans i landet kommer vara otrevlig och dum mot en muslimsk kvinna i lokaltrafiken och att rasismen ska vinna på det här och att SD kommer vinna valet nu och göra Sverige nazistiskt. Vad tror ni kommer hända med muslimer nu?

Ja, verkligen det som är viktigt nu.

Din efterblivna idiotdjävel, det är sådana som dig som gör att dessa terrorister har fli lejd i detta djävla land. Håller dig och dina gelikar personligt ansvariga för alla dödsfall.
Citera
2017-04-07, 20:38
  #5
Medlem
akzags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Förhoppningsvis tar de sitt pick och pack och lämnar landet. Det kommer naturligtvis inte ske då ockupanter sällan frivilligt lämnar landet de parasiterar.

SD är inte nazistiskt och Sverige kommer heller inte bli nazistiskt. Dock kan man väl anta att SD kommer att få fler röster efter detta. Ingen arbetar hårdare för SD:s räkning än de utlänningar som begår brott i Sverige.
Men jag är född i sverige och min familj har bidragit jätte mycket till samhället! jag vill inte åka någonstans ;( Varför ska jag drabbas för att sverige lik andra eu länder kontrolleras av zionister som vill separera folket så att det lättare kan kontrolleras. Visst finns det efterblivna muslimer likaså kristna. Men när 2% kontrollerar allt i världen kan det styra och ställa som det vill! Du min vän är ett enkelt får för de. Du gör som de vill dvs styrs av ditt hat.
VI MÅSTE ENA FOLKET! VI ÄR MER ÄN DE JÄVLARNA! SPRID KÄRLEK OCH UPPLYS FOLK RUNTOMKRING! Du kanske hatar mig men jag kmr bara att visa kärlek för dig.
Citera
2017-04-07, 20:43
  #6
Medlem
Blir Sverige rasistiskt så har militanta muslimer vunnit!
Citera
2017-04-07, 21:09
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frysfacket
Blir Sverige rasistiskt så har militanta muslimer vunnit!

Hijabuppror imorgon?
Citera
2017-04-07, 21:18
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akzag
Men jag är född i sverige och min familj har bidragit jätte mycket till samhället! jag vill inte åka någonstans ;( Varför ska jag drabbas för att sverige lik andra eu länder kontrolleras av zionister som vill separera folket så att det lättare kan kontrolleras. Visst finns det efterblivna muslimer likaså kristna. Men när 2% kontrollerar allt i världen kan det styra och ställa som det vill! Du min vän är ett enkelt får för de. Du gör som de vill dvs styrs av ditt hat.
VI MÅSTE ENA FOLKET! VI ÄR MER ÄN DE JÄVLARNA! SPRID KÄRLEK OCH UPPLYS FOLK RUNTOMKRING! Du kanske hatar mig men jag kmr bara att visa kärlek för dig.

Problemet är ju att ni inte fattar att majoriteten av oss svenskar inte ÄR kristna ELLER muslimer, vi tror inte, vi tror på vetenskap. Avsäg din religion och joina framtiden förfan.

För religionerna är något som splittrar oss, oavsett hur mycket man "älskar" i sagd religion.
Största problemet är att folk sitter och läser och dyrkar samma böcker.
Citera
2017-04-07, 21:34
  #9
Medlem
Just nu hatar jag människor och skulle lätt ha kunnat slå till någon av dem som nästan cyklade på mig på vägen hem. Om personen i fråga är muslim eller inte är irellevant, spö skall de ha ändå om de inte kan ta det lite jävla lungt.
Citera
2017-04-07, 21:47
  #10
Medlem
happilappis avatar
Mycket synd om muslimerna. Detta som hände idag är ett resultat av ständigt förtryck, rasism och diskriminering mot muslimer och islam. Vi måste jobba för att respektera muslimer och deras fredliga och vackra religion. Vi behöver mer islam, inte mindre. Lider med alla muslimer samt terroristen.

#rymdkram
Citera
2017-04-07, 21:52
  #11
Medlem
Kommer bli 0 skillnad. Detta är hemskt och folk mår dåligt nu, men om några dagar är livet igång igen och om 2-3 veckor är det som bortblåst för 99,9% av befolkningen.
Citera
2017-04-07, 22:01
  #12
Medlem
StigAllans avatar
Terrorattentatet kommer till att väcka många som sovit sig igenom erövringståget som traskat in över Sveriges gräns!
Var människa med vettet i behåll inser att det inte behövs någon islam här och ser till att muslimerna återgår till sina hemtrakter.
Tyvärr så finns det alldeles för många idioter än så länge i riksdagen så vi får se framtiden an nu när det blir val nästa år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback