Citat:
Ursprungligen postat av
Psilosopher
Så att några individer bär ett skadat offer konstigt är vad du anför? Det är vanligt att folk agerar irrationellt i chock. Och det tar du som inteckning för att det skulle vara iscensatt?
De är absolut ett suspekt beteende, det är 3 stycken poliser, två civila kvinnor, en man och en liten kille som håller en väska.
Om de var något säkerhetstänk bakom det, så är det en väldigt lång väg de bär iväg henne på, och åtminstone polisen har genomgått grundläggande utbildning för att veta att de är fel agerat för en kvinna med den skadan.
Sen ser du hur Polis är på plats redan, Klara Norra är avspärrad med Polis bil och polis avspärring.
- Hur är det möjligt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Psilosopher
Väg detta mot koherensen i kartläggningen av Akilov samt vad han själv sagt, alla offer och vittnen, fysiska spår, alla poliser på plats, etc. mm. så förstår du vad jag menar.
Det fejkade detta, övade dagen innan och påstod sedan att Isis hade genomfört ett sånt attentat på riktigt.
Från den 7 April ser du hur folk springer in i en butik och vad man antar är en Lastbil dundra förbi, samt en gore bild av en död hund, och ett rött streck utmed Drottninggatan.
Läs:
https://nodisinfo.com/dummies-fake-dead-dog-stockholm-terror-hoax/
Inga crisis actors kom till skada under deras övning och det dog varken hundar eller människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Psilosopher
Eller hävdar du att alla dessa är in on it as well? Har du överhudtaget funderat på vad som talar för ett genuint terrordåd, i.e. falsifering? Nej det kan du omöjligen ha gjort. Du har endast cherry pickat sånt som bekräftar din världsbild och bortsett från allt annat. Alltså: Du har inte tänkt rationellt och logiskt.
Avfärdade du att False Flags ens har hänt?
Det är inte så jättekomplicerat för en säkerhetstjänst att icensätta en sådan här operation.
Allt från media är inspelat på övningen dagen före (med en grupp som är enkel att konrollera) och för att slutföra operationen krävs inte så mycket, ta kontroll över området under en liten period och kontrollera utredningen, vilket sker av Säk skulle jag tro och är inte nån jätte-operation direkt.
Sjukvårdspersonal var snabbt på platsen även de, en skum figur, igen, och de satte upp en räddningsoperation på Centralbadet:
Kenneth:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/KJEA4/ambulanssjukvardaren-kenneth-var-forst-pa-plats--igen
Citat:
Ursprungligen postat av
Psilosopher
Resten var endast mysko omständigheter: Övningar, internationella konferenser och liknande som inte uppenbart är kopplade till händelsen, och som jag inte efterfrågade. Händelsen i sig, remember?
Nej, nu Cherry Pickar ju faktiskt du, klart det är av högsta intresse att en övning med samma scenario har inträffat dagen före Isis ska ha slagit till, ett sammanträffande, och det händer alldeles för ofta för nonchaleras se: (
svideo)
Vad kan en övning dagen före ge dem?
Det finns mer, Akilovs flyktväg, lastbilen efter krock med mera.
Jag hittar inget i nyhetsflödet som jag sorterar bort för de talar för att de var ISIS.
Offer ser ut att vara sedvanliga dummies, enda skadan jag sett fångad på film är en kvinna med skadad fot (dock inget blod)
Här är mer:
https://nodisinfo.com/dummies-fake-dead-dog-stockholm-terror-hoax/
Jag har givetvis tänkt på vad som krävs för fejka ett sådant här event, och de är långt ifrån omöjligt, däremot väldigt väldigt sjukt, men det sker och det skedde i Stockholm.
Du får gärna kolla på det och se om du kommer fram till nått annat fall du vill, eller menar du att False Flags ej är genomförbara eftersom vittnen och alla som krävs för att genomföra det?