Citat:
Ursprungligen postat av
Mialterego
Vinner inte SD nästa val så drar jag. Vi svenskar har blivit för veka och för många tror att allt staten gör är det rätta. Det var nog fel att vara neutrala under världskrigen, sveriges befolkning är alldeles för veka och har tappat alla känsla för nationen. Har man sin premier leauge och sin lön så är man nöjd, fyfan säger jag bara.
Jo, det kan ligga någonting i detta. Urspårningen började imo med 80- och 90- talisterna som nu sitter i regering, myndigheter och syns i tv, gärna med programvärden Alice!
Du borde givetvis redan dragit, eller för den delen talat ut om vad du tycker om den rådande situationen till alla de människor du möter irl.
Jag själv är inte längre medborgare i Svea rike, och jag berättar mer än gärna vad jag tycker om den sittande regeringen (och Alfons pappa också) när jag diskuterar med folk!
Stäng av fotbollen m8, och sprid hellre ordet om situationen som råder i det förtappade landet med utrymme och rättigheter för alla utom de som är födda där! FY FAN säger jag bara! TVI!