2017-04-08, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dainsi
Större bild, det står något på tröjan...
https://anonimage.net/image/pwxFwGstqQ

Ser ut som att det står "Hizb ut Tahrir i Sverige"
Citera
2017-04-08, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Men då får man väl vänta tills lastzonen blir ledig. Hur svårt kan det vara???

Du verkar inte vara så medveten om hur det fungerar med leverantör/restaurangbusinessen. Jag beställer från leverantör dagen innan. Förväntar mig leverans innan viss tidpunkt. Killen som kör lastbil har 18 leveranser helt enligt schema. Att stå att vänta på samtliga 18 lastzoner att bli lediga... make the math.

(Sry för ot.)
Citera
2017-04-08, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dainsi
Större bild, det står något på tröjan...
https://anonimage.net/image/pwxFwGstqQ

"Hizb Ut Tahrir", tror jag.
Citera
2017-04-08, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eruannon
Well bilden är ju redan uppe på FB och delad av tillåtelse från föräldrarna. 100 tal personer kanske mer har redan sett bilden.

Ok. Så bilden är delad med föräldrarnas tilllätelse. Vad vill du ska diskuteras i forumet "terrorism" mer om det offret?
Citera
2017-04-08, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z0ul
Du verkar inte vara så medveten om hur det fungerar med leverantör/restaurangbusinessen. Jag beställer från leverantör dagen innan. Förväntar mig leverans innan viss tidpunkt. Killen som kör lastbil har 18 leveranser helt enligt schema. Att stå att vänta på samtliga 18 lastzoner att bli lediga... make the math.

(Sry för ot.)

Klart man väntar på lastzonen. Vad är dom annars till för? Problemet är alla jävla taxiidioter som man ständigt måste vifta iväg.

Jag kör i det drabbade kvarteret och även en bit utanför det centrala centrumet.

(Sry för ot.)
Citera
2017-04-08, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulavinter
Ok. Så bilden är delad med föräldrarnas tilllätelse. Vad vill du ska diskuteras i forumet "terrorism" mer om det offret?

Det jag hoppades på var att någon kan bekräfta det bara då själva bilden är ett frågetecken. Någon som kanske är bekant med Teresa / anhöriga.

Kan ju finnas idioter som sprider fake skit precis som så mycket annat fake som skrivits i denna tråden redan. Var är alla offren från skottlossningarna? Var är de 14 omkomna? För att nämna några..
Citera
2017-04-08, 03:09
Medlem
Zeeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear
Vi vet ju inte ens hur SÄPO sköter det där nu, de påstår en massa saker, men har inte haft på koll på detta. Terrorhotnivå 3 är "förhöjd", hade de haft koll borde den legat på 5.

Om man nu hade höjt hotnivån, på vilket sätt hade det förhindrat attacken?
Citera
2017-04-08, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Fast T-banan ligger ju bara en pissestråle bort.

Men en lastbil för att attackera T-banan? Det känns som att de helt enkelt har fel, och bara försöker ta billiga poäng!
Citera
2017-04-08, 03:12
Medlem
DigiFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulavinter
"Hizb Ut Tahrir", tror jag.

Japp, känner igen de västarna. De hade på sig dem när de gick runt valet 2014. Deras mål är att avskaffa den svenska statsbildningen och införa ett shariastyre.
Senast redigerad av DigiFlax 2017-04-08 kl. 03:17.
Citera
2017-04-08, 03:13
Medlem
Undviker bilderna. Råkade se ett par. Men vilka är de omkomna? Har det framgått?

Utrota all jävla relligion, f.ö.
Citera
2017-04-08, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horbock.i.Fjugesta
Finns en del forskning på det området https://en.m.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome

Har inte med det att göra alls.. Finns 100 tals försvunna svenska flickor/kvinnor som folk inte har en susning om.

Det var ansiktet och omständigheterna som gjorde allt. Bilden på Lisa Holm som spreds överallt. En söt, ung, oskuldsfull flicka som blev mördad..

Om nu denna Teresa och bilden jag pratat om är sann så har vi Lisa Holm 2.0. Mer söt/oskuldsfull bild har jag inte sett, speciellt med hunden i famnen som ska ha blivit dödad också(?) Och då pratar jag bara om ett av fyra eller fler offer!! Min point är att detta knappast kommer att glömmas bort efter någon vecka.. Gör de det så är det något allvarligt fel på folket/samhället.
Citera
2017-04-08, 03:25
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeth
Om man nu hade höjt hotnivån, på vilket sätt hade det förhindrat attacken?

Öh, reflekterade du ens själv över detta innan du skrev ned det?

Frågan var om SÄPO hade koll på vad som händer... Det har de uppenbarligen inte, och att hotnivån inte ändrats förstärker det intrycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in