Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-07, 12:32
  #1
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Till att börja med verkar en hel del trådar integreras i andra utan synbar åtgärd från moderator, har jag fått det om bakfoten när jag tror att de alltid ska meddela om detta?

En hel del trådar tycks sugas in i stora körkortsteoritråden, medan massvis av enfråge-oneliners blir kvar. Jag inser att moderatorerna inte är robotar som verkar 24/7, men det är dags att reagera när rena skräptrådar får stå kvar medan andra som - om vi vänder på steken, diskuterats i en stor tråd varit värda en egen utbrytartråd - försvinner, tillsammans med all lättsökt information.

Jag PM:ade en moderator om detta utan att ha fått svar.

Kriterierna för att "klistra" trådar verkar dessutom riktigt lösa. T.ex. finns en 48 sidor lång tråd om bilister som ligger för nära andra som knappast kan kallas annat än en listtråd, medan den stora tråden om kuggade förarprov, tillsammans med all konkret feedback, försvann.

Personligen hittade jag svar på väldigt många frågor jag själv hade i.o.m. mitt körkortstagande, något som förefaller svårare idag då forumets ordning jämförelsevis är lite huller om buller.
Citera
2017-04-07, 19:20
  #2
Moderator
Tinuviels avatar
Börja med att skicka PM till en moderator i forumdelen och fråga. Om du inte är nöjd med svaret gå vidare till admins:
(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator

Till är gjort låses tråden.

// mod

Citera
2017-04-12, 18:07
  #3
Moderator
Tinuviels avatar
Tråden låses upp.

Forumförslag --> Flashback

/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback