2017-04-04, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniperkalle
Bland det vidrigaste jag har sett. Inget normalt sex i den broshyren, bara en massa jävla transsex och human centipede-sex. Jo, de hade en man och kvinna, men kvinnan var ju neger så det ligger närmare till djursex.

Fyfan.
Läste du hela broshyren?

"This brochure is a guide for you who are newly arrived in Sweden and identify as
lesbian, gay, bisexual, trans or queer (LGBTQ)."
Citera
2017-04-04, 10:07
Medlem
FlashbackRasistens avatar
Wtf did I just watch
Citera
2017-04-04, 10:13
Medlem
sylvia.borins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMary
RFSL har gjort en broschyr för nyanlända.

"SEXUAL HEALTH AND RIGHTS
IN SWEDEN"

Skulle tro att denna broschyr kan tänkas vara rätt så chockerande för mången nyanländ, men hey, så här går till i Sverige. Kasta slöjan och hämningarna...

Längst bak i broschyren står:

"This brochure is a guide for you who are newly arrived in Sweden and identify as lesbian, gay, bisexual, trans or queer (LGBTQ)."

Kanske borde nämnts tidigare.

Det stod även i förordet. Ser dessutom ut som ett bögpar, en glad neger och en ännu gladare hazar, på omslaget.

Jag förstår inte varför de invandrare som läser detta skulle bli chockade. Invandrarmännen sätter ju på varandra i analen i parti och minut på HVB-hemmen. Jag är positiv till att invällarna ligger med varandra, då slipper de bli frustrerade när vi svenska kvinnor ej vill ha dem. Vi har ett kvinnounderskott i Sverige i de yngre åldersgrupperna och dessutom ses invällare som lågstatus.

Det i broschyren som gör mig förbannad har ingenting med sex eller sexuell läggning att göra. Jag blir förbannad på att det står så mycket om rättigheter men ingenting om skyldigheter eller om tacksamhet. "Du har rätt att genomgå könsbyte". "Du har rätt att få bromsmediciner." "Om du har HIV påverkar det inte din möjlighet att få stanna i Sverige". Alla dessa rättigheter kostar svenska staten en förmögenhet.
Citera
2017-04-04, 10:14
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kdex
Läste du hela broshyren?

"This brochure is a guide for you who are newly arrived in Sweden and identify as
lesbian, gay, bisexual, trans or queer (LGBTQ)."

Fast det är ju märkligt att det endast finns EN kvinna i hela broschyren? Kan inte kvinnor vara lesbiska, gay, bisexuella, trans eller queer? Jag saknar lesbiskt sex, kvinnor med slöja osv.

Usch jag hatar RSFU.
Citera
2017-04-04, 10:26
Medlem
WhiteWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Fast det är ju märkligt att det endast finns EN kvinna i hela broschyren? Kan inte kvinnor vara lesbiska, gay, bisexuella, trans eller queer? Jag saknar lesbiskt sex, kvinnor med slöja osv.

Usch jag hatar RSFU.

Nog för att jag tycker att hela smörjan är vidrig på så många plan men fullt av både kvinnor och "kvinnor" är det ju åtminstone?
Citera
2017-04-04, 10:28
Medlem
SituationReports avatar
Citat:
"In Sweden, anyone who is 15 years old or older can agree to have sex."

Kanske ordet agree borde vara lite tydligare angivet i informations-skriften?

agree = free for all.
Citera
2017-04-04, 10:50
Medlem
KungensKistas avatar
Har inget emot HBTQ-människor men RFSL är en bra sjuk organisation. Vad hände med normal anständighet?
Citera
2017-04-04, 11:19
Medlem
Alltid hade jag en fantasi och dröm att ligga med en trans till att jag har sett denna broschyr blev jag äcklad LOL

P.S. I Syrien hade jag mer sexuella frihet och relationer än Sverige. Kanske jag sött bara på fel personer.

På allvar, vem väljer bilder ?????????????
Citera
2017-04-04, 11:23
Medlem
Citat:
Folk får iofs hålla på med vad de vill, så länge alla berörda parter är med på det. Men... dessa bilder, hoppas jag slipper drömma mardrömmar om den där (äckliga) gubben på näst sista sidan.

Blir dock så väldigt komiskt, jag som svenskt tycker den här broschyren är much too much. Och jag bär inte precis hijab.

Bäddat för kulturkrock (i sovrummen)...

det här är så knäppt pk...

Så du är invandrare det visste jag inte, Broschyren är till för nyanlända så jag förstår inte vad du har att uppröras över, den är inte till för dig eftersom du är svensk.

Dessutom finns det trans, bi bög även i Mellanöstern, det är inget Västerländskt påfund och de måste få veta sina rättigheter när de kommer hit.
Citera
2017-04-04, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensKista
Har inget emot HBTQ-människor men RFSL är en bra sjuk organisation. Vad hände med normal anständighet?

Har du åkt hit i tidsmaskin från 40 talet? Anständighet förändras med tiden.
Citera
2017-04-04, 11:25
Medlem
happilappis avatar
Hahhaha det här landet är så djävla sjukt. Att jag ens blir förvånad någonmer. Skrattar ihjäl mig
Citera
2017-04-04, 11:31
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll

Usch jag hatar RSFU.

Passar väl då bara 10% av flyktingarna är kvinnor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in