Citat:
Du tycker inte det är märkligt att judiskt ägd media döljer sanningen om svartingarna?Jag forstar inte heller allt detta judehat dock, i min mening av dom judar jag kanner sa finns det nog ingen grupp i Sverige som ar sa arbetsamma och utbildade som Judar. Basta jamforelsen nar det kommer till arbetssamhet osv ar val Japaner. Dock glad att jag inte ar Jude da jag aldrig skulle palla ha judiska foraldrar da att inte ha basta betyg i allt samt att inte jobba pa bank eller vara doktor verkar ses som ett misslyckande.
Du tycker inte det är märkligt att judar jobbar så hårt med att Europeiska länder ska öppna gränserna och ta emot svartingar?
Du tycker inte det är märkligt att just judar pushade för att både Sverige, USA och många andra länder skulle från första början ta emot svartingar?
Allt detta trots att det är just svartingar som utgör de störta hotet mot judarna?
Att förstå judefrågan är en mycket komplex sådan och tar årtal att sätta sig in i.
Vill du läsa om hur Sverige, helt odemokratiskt med judarnas inflytande, blev mångkulturellt 1975 så rekommenderar jag denna bok.
Om du klassar klistermärksuppsättning för terrorism så visst.