2017-04-05, 09:34
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Jag tror du är något på spåren. Nordfront skriver om saken:

Värt att poängtera att inga rapporterade anmälningar har gjorts för varken snöbollskastning, hotfulla mail, hembesök och det övriga judinnan kokade ned i ett allmänt antisemitpaket.

https://www.nordfront.se/judar-sprider-fake-news.smr
Tänkte länka den artikeln. Mycket bra research. Polisen bekräftar alltså att inga anmälningar har inkommit om olaga hot eller något annat av det judinnan gråter ut om. Två klistermärkesuppsättningar, varav den ena utredningen redan är nedlagd, är det enda som anmälts.

Detta har som jag visade fått hela världens medier att skriva krigsrubriker och amerikanska ADL att skicka brev till Sveriges statsminister.
Citera
2017-04-05, 09:46
Medlem
Jävla judar, de är parasiter som tar till alla knep för att få som de vill.

UT!
Citera
2017-04-05, 11:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Varghaken
Jävla judar, de är parasiter som tar till alla knep för att få som de vill.

UT!

Eh? Jag tror inte jag känner en enda person (och jag känner ett antal) med judisk bakgrund som inte arbetar, är strävsam, är skötsam, utbildar sig eller anpassar sig till det svenska samhället, språket och traditionerna på ett utmärkt sätt. Du bör nog rikta din ilska åt annat håll faktiskt.
Citera
2017-04-05, 12:02
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
Eh? Jag tror inte jag känner en enda person (och jag känner ett antal) med judisk bakgrund som inte arbetar, är strävsam, är skötsam, utbildar sig eller anpassar sig till det svenska samhället, språket och traditionerna på ett utmärkt sätt. Du bör nog rikta din ilska åt annat håll faktiskt.

Fast vem bryr sig om vilka du "känner"? Är du dum i huvudet?

Argumentation ligger på samma nivå som den judarna i Umeå försöker lura ihop. Ni judar förnekar er aldrig.
Citera
2017-04-05, 12:21
Medlem
Låter som judisk list i syfte att äska pengar.
Citera
2017-04-05, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppliberal
Och var dessa märken uppsatta av "nazister"?

Det är klistermärken med Hitler och texten nordfront.se, samt olika variationer med texter som "Mångkultur är skadligt för dina barn och barnbarn", "Sverige behöver en starkare kraft", "Krossa homolobbyn" och flera olika med bara pilen som är logotypen. Alla med nordfronts adress. Även spraymallar har använts: "Anslut dig till motståndsrörelsen."

Jag tvivlar inte en sekund att de varit varit och smetat upp propaganda utanför Judiska föreningen. Om jag tror att de är potentiellt farliga? Absolut inte. Men jag har full förståelse för att judiska föreningen känner sig hotade och inte vill vara kvar.
Citera
2017-04-05, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Fast vem bryr sig om vilka du "känner"? Är du dum i huvudet?

Argumentation ligger på samma nivå som den judarna i Umeå försöker lura ihop. Ni judar förnekar er aldrig.

Jag forstar inte heller allt detta judehat dock, i min mening av dom judar jag kanner sa finns det nog ingen grupp i Sverige som ar sa arbetsamma och utbildade som Judar. Basta jamforelsen nar det kommer till arbetssamhet osv ar val Japaner. Dock glad att jag inte ar Jude da jag aldrig skulle palla ha judiska foraldrar da att inte ha basta betyg i allt samt att inte jobba pa bank eller vara doktor verkar ses som ett misslyckande.
Citera
2017-04-05, 12:46
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Jag forstar inte heller allt detta judehat dock, i min mening av dom judar jag kanner sa finns det nog ingen grupp i Sverige som ar sa arbetsamma och utbildade som Judar. Basta jamforelsen nar det kommer till arbetssamhet osv ar val Japaner. Dock glad att jag inte ar Jude da jag aldrig skulle palla ha judiska foraldrar da att inte ha basta betyg i allt samt att inte jobba pa bank eller vara doktor verkar ses som ett misslyckande.

För att många blandar ihop judar med sionister. Med en ökad muslimsk befolkning som växer upp med konflikterna mellan Israel och Palestina växer föraktet.
Citera
2017-04-05, 13:51
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Det finns inga nazister i Sverige trots att FB kryllar av dom.

Det är allmänt känt att folk som inte håller med om att svenskar bör utplånas i vårt eget land kallad för "nazister". Enligt denna antivita terminologi kan man utan problem få Sverige att krylla av "nazister" i en sådan utsträckning att begreppet tappat sin innebörd.

Citat:
Om det finns nazister så är det snälla nazister. Förutom när dom gör bomber, men så var han nog egentligen en kommunist. Nazister skulle aldrig göra en sån här aktion, speciellt inte NMR som är kända för klistermärkesaktivism. Muslimer! MUSLIMER! KOMMUNISTER!

NMR har "tagit på sig" tidigare stickerblitzkrieg vilket förmodligen ligger bakom några av de sagda anledningarna till att Umeås juderi gråter. Vad man däremot inte tar på sig är snöbollskastning, mejl och hembesöken (hotelser som inte anmälts) som också uppgetts som skäl till att de hotar med att bomma igen. Förutsatt att man får en mer centralt placerad lokal förstås. Detta har tidigaste uppgetts i tråden.

https://www.nordfront.se/klistermarkesvendetta-i-umea.smr

Som Nordfront skriver så om det var en supporter som attackerade med klistermärken så såg juderiet till att försöka spinna situationen till sin fördel. Vi har alla tagit del av reaktionerna efteråt. Krav på synagogabygge, världspressen som hänger på låset, "nazister eller demokrati"-artiklar, en förfasad minister, krav på skärpta lagar. Tänk på det nästa gång ni säger att ni fått ett hotfullt mail och inget händer.
Senast redigerad av NS_14 2017-04-05 kl. 13:59.
Citera
2017-04-05, 18:43
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppliberal
Och var dessa märken uppsatta av "nazister"?
Troligen inte. Vi har en massa snorungar som tror de är nazister som går att få att göra korkade saker. Frågan löd dock, var det klistermärken som fick dem att fly i panik, så är det psykologer de behöver.
Min gissning är att de fått mycket statliga pengar och nu har force majeur mot att betala tillbaks dem. Själva nedläggningen är troligen mer för att judarna i Umeå inte går på deras skattefinansierade träffar.
Citera
2017-04-05, 19:56
Medlem
Folkkamrats avatar
https://www.nordfront.se/judar-sprider-fake-news.smr

Ja, föga förvånande så var det alltså judinnan Carinne Sjöberg som drog igång den här cirkusen för att kunna mygla till sig en nyare lokal mer centralt belägen i Umeå. Denna lokal ska givetvis Umeå kommun stå för enligt Carinne, i sann judisk myglaranda, eftersom det ju är så synd om judarna så.

Till och med Polisen verkar ha tröttnat nu på deras offerkofta och fabulerande för att tillskansa sig fördelar i samhället.
Citera
2017-04-05, 20:33
Medlem
Wee-Bays avatar
Verkar uppenbart att det är svenska terrorister med nasseanknytning som har stått för detta. Dessa pateriska våldsverkare är tyvärr helt klart ett av de största hoten mot Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in