Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Sverigedemokraterna har kommit ut med en dokumentation som heter Våldtäktsrapport 2017 där man sammanställt och går igenom forskningen som finns, 13 studier, på området "Vad säger den svenska forskningen om våldtäktsmännens ursprung?".
https://sd.se/wp-content/uploads/2017/03/V%C3%A5ldt%C3%A4ktsrapport-2017.pdf
Richard Jomshof ställer på ett mycket bra sätt regeringen till svars för den importerade våldtäktsepidemin!
https://www.facebook.com/Sverigedemokraterna/videos/vb.676246449160270/1251192941665615/?type=3&theater
Richard Jomshof säger:
"Svenska kvinnor och flickor har utsatts för en våldtäktsepidemi. Flatheten från övriga partier är häpnadsväckande."
https://www.facebook.com/Sverigedemokraterna/photos/a.677172589067656.1073741826.676246449160270/1251072748344301/?type=3
* Vad tycker du om sammanställningen Våldtäktsrapport 2017?
* Diskutera dom resultat som kommer fram i dokumentet. Vad ser vi för resultat? Hur reagerar du på dessa siffror och konstateranden?
* Hur kan man göra något åt den här hemska verkligheten, där män i vissa grupper som invandrat till Sverige är skyhögt överrepresenterade vid våldtäkter och gruppvåldtäkter och där svenska kvinnor väldigt ofta är offer för dessa invandrade förövare.
* Vad kan Sverigedemokraterna göra utav detta dokument? Vad kan det leda till? Vad kan man komma fram till politiskt med denna vetskap? Hur kan man rikta budskapet så att det når så många som möjligt?
FEJK RAPPORT!
Är den gjort på samma sätt som förra våldtäktsrapporten?
Då man bara tog 114 av totalt 253 domar 2009.
Så gör man propaganda!
Och den rapporten kom 2010.
Nu inför valet är det dags igen att kasta lite hudben till hyenorna.
Dags igen för att skapa lite hysteri.
Då kör vi vi med våldtäkter...
Nästa vecka kör vi "Det är synd på pensionärerna"
Veckan där på: "Sverige är på väg in i systemkollaps"
Veckan där på: "Tiggare slog tant"
Varje gång vrider vi till faktan lite.
Spelar ingen roll om media granskar oss och de har rätt... vi kör med:
"Ljugmedia förvrider sanningen för att de är rädda för oss"
Kvar i dimman står förvirrade människor som röstar på SD för att de tror att det är det enda partiet som säger sanningen. För det har man hört. Grannen sa det.
"Rapporten" är kejsarens nya kläder. Vi har hört det förut.
Redan 1988 när SD bildades av 5 nazister så hade de samma budskap: "Ikväll våldtar en neger en vit svensk flicka"
Fungerade lika bra då och det har det gjort.
Jag hoppas folk börjar genomskåda partiet som måste ljuga för att locka röster.
Jag hoppas folk ser igenom den fejkade rapporten.
Jag hoppas att folk börjar se ett mönster av dessa hysteriska planteringar av rapporter, skandaler, skapade bubblor. Vi har hört samma story men inga lösningar. Bara gnäll.
Vargen kommer skriker SD och snart slutar folk lyssna. De tittar ut genom fönstret och ser:
"Sverige går riktigt bra. S har vidtagit starka åtgärder vid gränserna. Företagen blomstrar. Sverige mår bättre, vi lever längre och nu investeras det återigen i välfärden... jomen Sverige är inte så dumt... det när nån som står och skriker "syyyyyyyysteeeeeeemkooooollaaaps" lite längre bort. Men det har de ju alltid gjort..."
Rapporten är fejk. Den är vinklad. Den är en del av valrörelsen för att stärka sektens medlemmar och ta vinkla uppmärksamheten tillbaka till "invandrare är roten till alla problem" nu när svensken börjar se att miljöproblemen börjar få större uppmärksamhet.
Jag hoppas att svensken vaknar och ser att djävlar va ni är duktiga på att skrika men inte komma med lösningar.
Medans ni gapar er harmynta fortsätter vi jobba, starta företag, umgås med invandrare, anställa invandrare.
Vi vet att invandrare är överrepresenterade i gruppvåldtäkter. Men det sker 10 såna om året, medans de sker 10.000-tals våldtäkter av farbror Bengt varje gång han passar lilla Greta.
Man börjar se igenom era lögner och det glädjer mig.