2024-04-03, 19:50
Medlem
Kan någon fixa fup? Länken funkar inte, den laddas ner men går inte att öppna, står att någonting är trasigt i filen
Citera
2024-04-03, 22:09
Medlem
Södertörns TR B 452-24
https://fup.link/tr/sodertorns/b-452-24

Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Kan någon fixa fup? Länken funkar inte, den laddas ner men går inte att öppna, står att någonting är trasigt i filen
Citera
2024-04-03, 22:30
Medlem
vad var niazi roll i mordet på nabil?
Citera
2024-04-04, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, det är förstås för att hans story ska få ett högre bevisvärde. Hade man spelat igenom alla Hitman-spel och inte funnit att det kan ha hänt så hade det förstås inte varit bra för vittnesmålets del, då kan man utgå ifrån att killen ljuger. Sedan är det förstås ingenting man kommer kunna bygga en fällande dom på av sig självt, men nu finns det ju massa annat, DNA på overaller, DNA på pistoler, koppling till personerna som man kan utgå från har anstiftat mordet, osv.

Tycker det är lite märkligt att killen han träffar på restaurangen inte är åtalad. I utredningen finns övervakningsbilder på att han har kontakt med de misstänkta mördarna. Kanske kan vara för att det av utredningen framgår att den här Nabil var stammis på restaurangen, så även om det är osannolikt så finns det en minimal risk för att de bara haft bevakning på restaurangen. Visst, om övervakningsbilderna inte fanns hade det varit en sak. Men att han även har kontakt med mördarna kan liksom inte bero på slumpen.
Jo, man kan ju dock tycka att det bara är att kontakta spelutvecklaren eller kolla en playthrough på Youtube, aningens komiskt att en utredare sitter och spelar igenom hela spelet inte för att jag hade haft något emot det om jag jobbade med detta

Det är han som var på restaurangens brorsa som träffade DP i Gottsunda Centrum
Citera
2024-04-04, 01:08
Medlem
Hela ligan sitter inne , hade alla varit fria nu så hade "DP" med allierade varit stora om inte störst
Citera
2024-04-04, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
vad var niazi roll i mordet på nabil?
Cashade
Citera
2024-04-04, 18:25
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solfaktor
Cashade
Sägs att ganska många la pengar för att få detta utfört, nån som vet summan?
Citera
2024-04-04, 20:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crashbandicoot321
Jo, man kan ju dock tycka att det bara är att kontakta spelutvecklaren eller kolla en playthrough på Youtube, aningens komiskt att en utredare sitter och spelar igenom hela spelet inte för att jag hade haft något emot det om jag jobbade med detta

Det är han som var på restaurangens brorsa som träffade DP i Gottsunda Centrum

Lallish 24/7 på alla myndigheter.

Men då är det niazi bröderna som goa honom?
Citera
2024-04-05, 00:53
Medlem
När börjar rättegången? Hittar inget om det.
Citera
2024-04-05, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
När börjar rättegången? Hittar inget om det.
Brukar ta allt från 2 veckor till 2 månader från det att åtal är väckt, vilket skedde under förra veckan.
Citera
2024-04-05, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan

I boken tills alla dör berättar Diamant Salihu att flera olika källor har uppgett att det var mellan 500k till en miljon.
Både poliskällor och kriminella som jag förstod det.
Citera
2024-04-05, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan

Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
I boken tills alla dör berättar Diamant Salihu att flera olika källor har uppgett att det var mellan 500k till en miljon.
Både poliskällor och kriminella som jag förstod det.

Det låter troligt. DP postade också sig själva med stora sedelbuntar på sociala medier vid den här tiden. Det finns en bild på Shobre med en pistol och en hög 500 kr bunt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in