2017-03-30, 21:37
Medlem
Det jag undrar över är hur många dejter ni generellt går på innan ni känner att det inte längre finns något intresse från er sida?

Lägg gärna till om ni är tjej eller kille.
Senast redigerad av dagsvag 2017-03-30 kl. 21:55.
Citera
2017-03-30, 21:43
Medlem
1. Nått intresse måste det ju finnas, annars har jag ju ingen anledning att gå på en till. Däremot dejtar jag gärna snudd på oändligt många ggr om det finns något intresse. Det är ju trevligt och man behöver inte ha så jäkla bråttom liksom.
Citera
2017-03-30, 21:43
Medlem
Tjej. En. Sånt känner man.
Citera
2017-03-30, 21:44
Medlem
Noose..s avatar
Hen

Borde du märka rätt fort om det finns intresse eller inte.
Citera
2017-03-30, 21:48
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Kille. EN.

Inge ligga ingen date 2.
Citera
2017-03-30, 21:53
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Kille. EN.

Inge ligga ingen date 2.

Så ligga är enligt dig ett sätt att visa intresse?
Personligen så hade jag nog dumpat den bruden som vill ligga på första dejten.
Citera
2017-03-30, 21:54
Medlem
Tack!

Det är nämligen så att jag nyligen träffat en tjej och vår första dejt var i måndags. Det var hon som föreslog den kvällen så tekniskt sett bjöd hon ut mig. När vi skiljdes åt uttryckte vi unisont en önskan om att träffas igen och hon lät mig veta att det passade henne bra denna helgen. Så idag ställde jag frågan per sms, hur hennes helg såg ut och hon lät meddela att imorgon fungerar bra för henne så nu är andra dejten spikad.
Jag är bara lite osäker eftersom jag redan är mycket intresserad av henne. Vi har inte pratat i veckan bortsett från sms:et idag, men skulle ni säga att det är normalt eller oseriöst? Själv passar det mig bra, men hur uppfattar hon det tror ni?
Citera
2017-03-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagsvag
Tack!

Det är nämligen så att jag nyligen träffat en tjej och vår första dejt var i måndags. Det var hon som föreslog den kvällen så tekniskt sett bjöd hon ut mig. När vi skiljdes åt uttryckte vi unisont en önskan om att träffas igen och hon lät mig veta att det passade henne bra denna helgen. Så idag ställde jag frågan per sms, hur hennes helg såg ut och hon lät meddela att imorgon fungerar bra för henne så nu är andra dejten spikad.
Jag är bara lite osäker eftersom jag redan är mycket intresserad av henne. Vi har inte pratat i veckan bortsett från sms:et idag, men skulle ni säga att det är normalt eller oseriöst? Själv passar det mig bra, men hur uppfattar hon det tror ni?

Jag fattar inte, du har träffat en tjej, du blev intresserad av henne, hon föreslår en andra dejt. Hur i något tänkbart universum är det inte en bra ide? Hur är det oseriöst? I dont get it.
Citera
2017-03-30, 22:39
Medlem
anonymirls avatar
En dejt. Man märker ju om man klickar på ett bra plan och gör man det så skulle jag säga att det inte direkt finns något övre tak på dejterna.

Ställer mig lite frågande också. Hur får du det till att det skulle vara negativt med en andra dejt? Låter ju som om du har lite flyt man måste ju inte bomba varandra med sms redan efter första dejten.
Citera
2017-03-30, 22:41
Medlem
Nej, nej. För mig känns det väldigt bra och hon tackar ju ja till fortsatt kontakt, men hon skriver inte mer som hon gjorde första veckorna. Iofs så har vi som sagt redan träffats och då är det roligare att spara allt tills dejten. Jag undrar bara hur ni själva tänker och hur eran erfarenhet är av det.
Citera
2017-03-30, 22:44
Avslutad
I värsta fall, en. Man märker ju ganska snabbt ifall killen är av rätt kaliber, men jag är inte omöjlig och tycker att två kan funka, förutsatt att inte första blev ett fiasko.

Tror jag läste någon gång att man har några ynka sekunder på sig att göra ett bra första intryck, gäller att prestera!
Citera
2017-03-30, 22:45
Medlem
Jag brukar inte få upp något intresse innan och vet vid första träffen att jag inte känner något.

Män tycks ju tro att de bara kan komma och gå som de vill dessutom. Jag har iaf aldrig upplevt att jag träffat någon från nätet som varit attraktiv för mig. Har försökt ändå med mycket dåliga resultat för min del.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in