Citat:
Ursprungligen postat av
Mapping
Jag fattar inte RIKTIGT allt hat mot honom, är det "bara" för att han snackat med Polisen när det gäller mordförsöket på honom själv osv. eller ligger det annat bakom det?
Han har spelat två sidor, golat plus lekt gangster.
Han leker fortfarande gangster i smyg tillsammans med sina små bröder. Han är långt ifrån oskyldig, och har orsakat väldigt mycket smärta hos andra.
Antigen släpper man ”gangsterlivet” eller så är man bara det.
Man kan inte spela på två sidor för då är man en F*tt@ rakt av.
Dessutom har han velat sätta dit personer som inte har haft med hans bröders död att göra överhuvudtaget, en ful jävel som bara ljuger gång på gång.
enligt rykten kommer hans tid att komma och den lär sluta upp som Dumle i sthlm.