2021-02-10, 18:44
Medlem
Hej!

Jag har fan försökt få tag på denna FUP i flera dagar nu. Jag har gjort allt vad jag kunnat för att slippa ställa frågan och bidra med upprepande inlägg i tråden men mitt otekniska arsle ger upp nu. Om någon kan hjälpa mig vore jag grymt tacksam.

Tack på förhand och tycker ni att det är fräckt att bara få den serverad utan att bidra så är jag öppen för förslag på hur jag kan hjälpa till. Att sprida FUPar tror jag är mycket viktigt. Tack!
Citera
2021-02-10, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Away20
Vilka typer av brott begick Maysem?
knarklangning
vad mera han begått för brott kanske någon annan vet
försöker leta info i tråden som handlar om honom när han sköts.
Citera
2021-02-10, 19:33
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MN89
Nytt försök via delafil

FUP: B 12936-20

Huvudprotokoll del I: https://delafil.se/0af5a78629783f51/Huvudprotokoll_del_I_(maskad).pdf
Huvudprotokoll del II: https://delafil.se/a53ba425393d5f7d/Huvudprotokoll_del_II.pdf
Huvudprotokoll del III: https://delafil.se/dd9030cdf94ffe79/Huvudprotokoll_del_III.pdf
Tilläggsprotokoll del 1: https://delafil.se/6d3de351d0c5b7a3/Till%C3%A4ggsprotokoll_del_1.pdf
Tilläggsprotokoll del 2: https://delafil.se/9a3be58fbf28a176/Till%C3%A4ggsprotokoll_del_2.pdf

Citat:
Ursprungligen postat av Candwhy
Hej!

Jag har fan försökt få tag på denna FUP i flera dagar nu. Jag har gjort allt vad jag kunnat för att slippa ställa frågan och bidra med upprepande inlägg i tråden men mitt otekniska arsle ger upp nu. Om någon kan hjälpa mig vore jag grymt tacksam.

Tack på förhand och tycker ni att det är fräckt att bara få den serverad utan att bidra så är jag öppen för förslag på hur jag kan hjälpa till. Att sprida FUPar tror jag är mycket viktigt. Tack!

Några sidor bakåt
Citera
2021-02-10, 20:02
Medlem
Citat:
Har du bilder på den delen? Vore tacksam

Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Aha, mycket möjligt, jag minns inte detaljerna och länge sedan jag läste FUP.

Här har jag citerat avsnittet:

(FB) 23-årige Ahmed Abdulaziz skjuten till döds i Rosengård, Malmö 2017-03-30
Citera
2021-02-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Men hans lillebror-han lever väl farligt om han är kvar i Malmö de där små wannabe`s
är ju inte noga vem det är dem skjuter ihjäl.
M verkar vara mer normal än alla de där andra resonerar på ett klokt sätt.

Hans lillebror kallar honom för en feg golare och pussar allas fötter. Kallar honom för grövre saker än golare faktist.
Citera
2021-02-10, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor

Klart och tydligt att S.S ligger bakom AOs död. Hur kunde åklagarna inte ta med detta som bevis ?
Citera
2021-02-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julkulan09
Hans lillebror kallar honom för en feg golare och pussar allas fötter. Kallar honom för grövre saker än golare faktist.
Hm-ja -det krävs att tänka till inse konsekvenser och ta sitt eget ansvar -
lillbrorsan är så klart mindre begåvad än M.
Lillen saknar intelligens och är -rädd
att bryta sig loss från destruktiva relationer/kriminella gänget.
De som lyckas bryta sig loss har ju förmågor och resurser,
den som saknar kraft stannar kvar i det som känns tryggt med brorsor som mördar och ställer till det för alla andra.

Det finns väl en mor till dessa två pojkar, vilken fot står hon på?
Citera
2021-02-10, 21:44
Moderator
Mappings avatar
Citat:

Tack för att du friskade upp mitt minne Intressant!
Citera
2021-02-10, 21:54
Medlem
Citat:
Klart och tydligt att S.S ligger bakom AOs död. Hur kunde åklagarna inte ta med detta som bevis ?
Exakt. tack
De mördarna spred ryktet så A.A skulle framstå som skyldig till lillkillens död.
Finns inget som tyder på att lillkillen A.O lockades till platsen av A.A
A:O råkade komma till platsen-
Citera
2021-02-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Några sidor bakåt

Tack men de länkarna funkar inte för mig. Felet ligger hos mig om det funkar för andra då antar jag... får lösa det, tack för hjälpen iaf!
Citera
2021-02-10, 23:07
Medlem
Citat:

Det är ett svagt kort. Att kasta in ett sådant i det starkare åtalet innebär väl risk för utspädning och förlorat fokus. SS har ju inte heller anstiftat något mord mot AO och inte AJ heller. Får de tag på skytten däremot... Men nog är han moraliskt medskyldig alltid. Åklagaren bedömer nog att det inte håller hela vägen juridiskt.
Citera
2021-02-10, 23:13
Medlem
Citat:
Det är ett svagt kort. Att kasta in ett sådant i det starkare åtalet innebär väl risk för utspädning och förlorat fokus. SS har ju inte heller anstiftat något mord mot AO och inte AJ heller. Får de tag på skytten däremot... Men nog är han moraliskt medskyldig alltid. Åklagaren bedömer nog att det inte håller hela vägen juridiskt.
Jawad var väl skytt Ahmed Obaid ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in