2017-03-31, 15:59
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkoBako
Skulle jag satsa pengar så hade jag nog satsat på tjack. Tror knappast Peder leker med det lite finare pulvret sett till hur han presenterar sig. Btw Peder betyder Bög på jugoslaviska.

Hur menar du presenterar sig?
Vad är Jugoslaviska?
Du verkar vara en sån som leker med det lite finare pulvret s.a.s.
Är det rimligt att anta?

Mvh
Citera
2017-03-31, 18:03
Medlem
Vilka andra droger skulle det vara som är vitt pulver? Kokain och Heroin låter ju på tok för dyrt.
Någon som har en aning om vad det kostar att köpa 2 kilo amfetamin? 100 000 ?

Blir ju svårt att hävda eget bruk.
Citera
2017-03-31, 18:18
Medlem
Lär väl vara tjack det handlar om när det är så pass norrut. Sen är några kilo amfetamin inte så otroligt mycket pengar innan det hamnar på gatan då
Citera
2017-03-31, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smashing665
Lär väl vara tjack det handlar om när det är så pass norrut. Sen är några kilo amfetamin inte så otroligt mycket pengar innan det hamnar på gatan då

Jag vet att det är amfetamin, Peder lär ha fått betala 100-120 per kilo på redis. Han har förmodligen inte köpt det kontant. Peder har sålt mycket amfetamin tidigare i sitt liv, dock för många år sedan.
Citera
2017-03-31, 21:37
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Vilka andra droger skulle det vara som är vitt pulver? Kokain och Heroin låter ju på tok för dyrt.
Någon som har en aning om vad det kostar att köpa 2 kilo amfetamin? 100 000 ?

Blir ju svårt att hävda eget bruk.

Nu har jag inte varit inne på den mörka webben på länge, men jag vet i alla fall att tidigare så kostade 250G från tyskland ungefär 5000 SEK. (Ungefär 45% rent)

5000 x 8 = 40.000. Så ifall man köper bulk så kan man säkert få ner det till 25-30K kanske. Nu tror jag inte att denna gubbe köpt via internet, men det ger dig ett humm om priserna utrikes. Detta kan du banka 100% och få 22.5% rent, som fortfarande är över standard gatutjack i Svedala..

Det beror mycket på kvalitén som sagt, visar det sig att tjacket är 70% rent och det är 2KG så har det nog både kostat skjortan, samt att straffet kommer bli strängare. Är det 10% och resten koffein så är det en annan femma..
Citera
2017-03-31, 22:08
Medlem
Undra om det där med bryggan var nån ide för att hundarna inte skulle få korn på grejjerna om de låg under vattenytan?
Citera
2017-03-31, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugrekorder
Vilket nog hänger samman med att områdena innan 1971 tillhörde Njurunda landskommun och mellan 1971-1974 Njurunda kommun där Kvissleby var en av många tätorter i kommunen. Ska man sedan vara riktigt petig så slogs både Dingersjö, Essvik, Juniskär, Njurundabommen, Skottsund och Svartvik samman med Kvissleby år 2015 då SCB förändrade sin definition av tätorter. (Källa wikipedia)

Ontopic:
Jag gissar på att det här är mgm's facebooksida? (Ta bort stjärnan för att få länken att fungera)
https://www.facebook.com/peder*6

Okej... ja, några gemensamma vänner fanns det där och en massa som man känner igen. Men det är klart, stan är ju inte stor.
Osmart grabb som knyter fast något som han inte vet vad det är. Man kan ju undra varför?
Citera
2017-04-01, 02:34
Medlem
VonAcnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prupplisa
Vem är gripen?
En man född -66. Kommer ursprungligen ifrån Alnö
Citera
2017-04-01, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonAcne
En man född -66. Kommer ursprungligen ifrån Alnö

Mycket pundare på Alnö vad jag vet. Satt på behandling -05 med en drös från Alnö och deras lillebröder. Sundsvall verkar vara en stor skitig pundarhåla..
Citera
2017-04-01, 03:46
Medlem
Ollefjolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinahat
Ha ha vilken storry, knyta/gömma paket under brygga mitt i vintern o inte veta vad det är.
Dummare har jag inte hört på årtionden!

Borde bli 6-10 år + 1 år för försök till vilseledande av rättsväsendet.

E.H, dålig advokat, egna erfarenheter. Inget knarkmål!

inte en chans max 5 år, ute efter ca 3,5år
Citera
2017-04-02, 17:41
Medlem
fghjkls avatar
Inte för att det är värt någon jättesumma, men bör man inte vid hantering av stor volym dela upp varorna i mindre partier, säg 250g, då torskar man bara 1/8 vid liknande tillslag.
Kan det vara gjort redan?
Bör man kanske kontrollera/söka av övriga bryggor o.dyl. i omgivningen?
Citera
2017-04-02, 19:13
Medlem
Gör det, berätta hur det gick
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här