2017-03-29, 19:55
Medlem
Vad tycker ni?

Har en S7a och funderar på att uppgradera mig!
Mitt abonnemang avslutas snart, så rekommendation är att vänta till sommaren, då får man bättre deal hos Tele2
I början är alla som gamar och vill ha, detta utnyttjar operatörerna

Men är intresserad av batteriet i första skede, hur pass bra den är!
Bra med minneskort, men kommer med 64 GB internal memory
IP68 - nice
Citera
2017-03-29, 20:21
Medlem
Barcelona_83s avatar
Verkligen inte värt att uppgradera till s7 om du haft den mindre än 1 år. Inga specs som imponera på mig faktist, snyggt med mindre bezels men inget mer än det. Funderade på att byta från min trasiga s7 edge (skärmspricka) men pungar hellre ut 1500 för försäkringen och får den fixad så den blir som ny.
Citera
2017-03-29, 20:28
Medlem
Telefonen är verkligen fin och unik. Tycker dock att det inte är värt pengarna. Är du ute efter specs har du telefoner som Oneplus to kan vända dig till.
Citera
2017-03-29, 21:18
Medlem
Gillade verkligen Samsung Dex dock. För mig som tänkt byta mobil och skaffa en stationär arbetsstation för att surfa och enklare textredigering osv verkar det passa utmärkt.
Sugen på S8+ men blir inget köp förän i höst då priserna förmodligen gått ner en aning.
Citera
2017-03-29, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Gillade verkligen Samsung Dex dock. För mig som tänkt byta mobil och skaffa en stationär arbetsstation för att surfa och enklare textredigering osv verkar det passa utmärkt.
Sugen på S8+ men blir inget köp förän i höst då priserna förmodligen gått ner en aning.

Precis min tanke också!
Inväntar information hur batteritiden är på telefonen
Citera
2017-03-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitroken
Precis min tanke också!
Inväntar information hur batteritiden är på telefonen
Kan också vara bra att vänta ett tag innan köp så man vet att luren inte sprängs i nyllet
Citera
2017-03-29, 23:27
Medlem
Inte förtjust i telefoner med buktande glas som sticker upp ovanför sargen. Innebär att om man tappar den på asfalt så är risken högst väsentlig att man får ett spräckt glas. Och är det framglaset så innebär det även obligatoriskt byte av displayen eftersom den är fastlimmad med frontglaset.
Citera
2017-03-30, 23:42
Medlem
Varför ska du uppdatera redan efter 6mån - 1år när du har den bästa luren på marknaden. Bortkastade pengar när allt du kan göra med 8an kan du oså göra med 7an.
Citera
2017-09-28, 09:55
Medlem
Hoppar in i denna tråd med en fråga, känns onödigt att starta en ny... Håller på att sätt mig in i min S8 och det tar som sagt lite tid innan man kommer överens...

När man tar telefonen från viloläge dvs släckt skärm och trycker på hemknappen så tänds ju klockan och man ser aviseringar från diverse program. Jag skulle vilja att denna är vaken lite mer än de två sekunderna som läget är nu.

Jag har inte hitta inställningarna för detta Är det någon som vet ?

Mvh // Shas
Citera
2017-10-03, 11:12
Medlem
Kan någon hjälpa mig med hemliga mappen?
Knox har låst min hemliga mapp på min S8. När jag försöker gå in på mappen står det bara: Hemlig mapp är låst. Obehörig programvara har installerats på telefonen. Hemlig mapp har låsts för att förhindra obehörig åtkomst.

Finns ingen knapp förutom ok att trycka på efter det. Väldigt frustrerande att inte komma åt sina grejer.
Citera
2017-12-16, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menjagju
Kan någon hjälpa mig med hemliga mappen?
Knox har låst min hemliga mapp på min S8. När jag försöker gå in på mappen står det bara: Hemlig mapp är låst. Obehörig programvara har installerats på telefonen. Hemlig mapp har låsts för att förhindra obehörig åtkomst.

Finns ingen knapp förutom ok att trycka på efter det. Väldigt frustrerande att inte komma åt sina grejer.

Har råkat ut för samma sak. Fick du någon lösning på detta efter att du postade detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in