Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
Det är nog säkrast att de åker hem.
Får de stanna så blir det värre problem:
Mellan hopp och förtvivlan.
Läs den hjärteknipande storyn om Hamid som inte fått nån bostad i Stockholm när han fick PUT.
"Självmordsrisken är hög"
Nu vädjar man till allmänheten.
Du som vill ta hand om Hamid, mejla Liisa Korvenranta (adress i artikeln)
Hör hit batikhäxor! Han har många vänner i samma situation!
Helsidesartikel på sidan 30 i
http://www.stockholmdirekt.se/sodermalmsnytt/
Jag sa ju att jag aldrig skulle öppna Södermalmsnytt mer men var intresserad av artikeln om att södermalmspolisen får elchockvapen. En liten tröst.
Hamid! Åk hem!
Vad menar de med FÅTT, varför ska Hamid få något överhuvudtaget? Hamid får väl arbeta och betala för saker själv som alla andra?
I stort sett alla på Flashback förtjänar att FÅ en lägenhet långt innan Hamid kan ens komma på tanken att FÅ en lägenhet eller någon annan svartskalle som precis ställt in skorna.
Sist in ska vara SIST i kön, inte först i kön. Och de här vänsteråsnorna förstår fortfarande inte varför dessa orättvisor skapar hat. Vilket liv de hade varit på alla vänstermuppar om t.ex. MUF:are eller liknande skulle tilldelas lägenheter av Staten gratis precis som dessa totalt värdelösa invandrare tilldelas. De t.o.m. låter svartskallarna gå före deras egna avkomma, så sjuka och kärlekslösa är dessa vänsterdårar. Förstöra sina egna barns framtid för några de inte ens vet vilka de är, som uppenbart ljuger om det mesta.
Hela det här att de ska FÅ saker, nollan har fått PERMANENT UPPEHÅLLSTILLSTÅND (PUT) det är nu upp till bevis för Hamid att han klarar av att verka i det Svenska samhället UTAN ATT FÅ NÅGONTING.
Klarar han inte det så ska uppehållstillståndet förverkas.
Den här attityden att de ska få något överhuvudtaget måste bort.
Jag kan iofs bjuda på ett kok stryk det ger jag så gärna gratis till dessa muppfrillor, men några skattepengar ska inte spenderas på varken Hamid eller batikhäxorna, försörj er själva era jävla patrask.