• 2
  • 3
2017-03-27, 21:56
Medlem
Givetvis har de signalement på gärningsmannen, man blir inte nedslagen utan att få se ens ett skosnöre. Som någon tidigare nämnde är det på grund av lynchstämning man undviker att gå ut för tidigt med signalament, standardprocedur. GM i fråga är utländsk, dock ingen misstänkt eller gripen ännu.
Citera
2017-03-29, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pistoletov
Givetvis har de signalement på gärningsmannen, man blir inte nedslagen utan att få se ens ett skosnöre. Som någon tidigare nämnde är det på grund av lynchstämning man undviker att gå ut för tidigt med signalament, standardprocedur. GM i fråga är utländsk, dock ingen misstänkt eller gripen ännu.

Om dom hade haft signalement hade dom naturligtvis gått ut med det.. det förstår du va? Du vet inte vilken härkomst de/den misstänkta har.
Citera
2017-03-29, 17:20
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visessen
Om dom hade haft signalement hade dom naturligtvis gått ut med det.. det förstår du va? Du vet inte vilken härkomst de/den misstänkta har.

"Kvinnan hade visst signalement att lämna om gärningsmannen."

http://www.kristianstadsbladet.se/os...ldtakt-i-osby/
Citera
2017-03-29, 17:26
Medlem
pungluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dekadens
Mitt inlägg i debatten;

Om identiteten på en MGM blir känd, räkna med att vi får läsa mer om om Osby och följserna den här historien.

Osby har en lång tradition och kultur av civilt rättviseskipande, "lynchmobb" kombinerat med klassisk landsorts-rasism.

Jag minns på slutet av 80-talet, alt tidigt 90-tal, när byns okrönte "gangster-kung" (en chilensk kille) blev kidnappad av byns äldre raggare, utförd i skogen och tvingad att gräva sin grav. Fick välja på att begravas den kvällen eller aldrig mer synas till i Osby.

Något att reflektera över innan någon hängs ut i denna tråden.....

Skön historia om den stämmer. bra gjort av raggarna tycker jag
Citera
2017-04-03, 19:31
Medlem
spoilers avatar
"Från och med den här veckan får den lokala polisen förstärkning från polisens nationella operativa avdelning, NOA, tidigare rikskrim.
Det är utredningen av den brutala våldtäkten förra helgen som nu går in i ett helt nytt skede."

http://www.nsk.se/2017/04/03/valdtak...gen-forstarks/
Citera
2020-01-07, 23:58
Medlem
Alla som säger att denna historien är påhittad borde skämmas. Vet att detta var ett tag sedan nu, men blev bara jävligt arg när jag läste alla era kommentarer. Jag känner kvinnan! /Osbybo.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in