Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-29, 06:10
  #13
Medlem
Mommejrs avatar
Lyrica och benzo fungerar väl. Inte för mycket bara, då kan det sluta illa.
Annars tycker jag cannabis funkar ok.
Citera
2017-05-29, 12:03
  #14
Medlem
No6s avatar
För ett tag sedan tog jag 2 mg xanor och sedan några tramadol senare (200-300mg) lite av ett misstag. Effekten blev KRAFTIGT förstärkt.
Citera
2017-07-31, 22:03
  #15
Medlem
Flusons avatar
Tog lite subutex nasalt igår. Hade tagit 1 mg alprazolam innan, och en halv oxascand 15 mg under sub ruset. Fyllde sedan på efter en timme med en halv imovane 7,5 mg, alltså intog jag endast en ynka dos på 3.75 mg imovane och vilken överraskande opi boost, det var länge sen jag fick uppleva sådan eufori på opiater.

Riktig mysboost, imovane + subutex + en tjej som kan suga kuk = sant
Citera
2017-08-01, 00:31
  #16
Medlem
lyrica funkar mycket bra till sub
Citera
2017-08-03, 16:56
  #17
Medlem
Hasch funkar suveränt som en opiodboost.
Citera
2017-08-15, 20:54
  #18
Medlem
cannabis är mycket bra!
Citera
2017-08-15, 20:58
  #19
Medlem
Flusons avatar
Hasch, och en låg dos diazepam gör en helt otroligt skön. Så länge man inte överdriver med bensot så ser jag ingen fara i det.
Citera
2017-08-16, 12:18
  #20
Medlem
ETHIRTEENs avatar
Engilt mig är dem bästa preparaten för att boosta opiater och opioider muskelavslappnade Benzo som tex: iktrovil, stesolid, midazolam osv om du vill ligga och bara tokchilla.

Vill du bli uppåt och göra saker då är det lättare Benzo som oxazepam, saker som imovane, men även xanor ger mig en boost.

Men riktigt dräggla på sig själv och nodda hade jag blandat lyrica,iktrovil med saker som paraflex, neurogesic och ovanpå detta en potent opiat som heroin/morfin.
Visst om man vet vad man gör kan man även blanda somadril(finns ej i Sverige längre utom på licens) med kombo av metadon men är du ett minsta oerfaren dör du på studs av detta!

Men många gillar även att ta till exempel hemenevrin med Buprenorfin.

Sen kan man ju boosta med antihistaminer som lergigan, attarax eller neuroleptika som nozinan, Haldol, theralen men det tycker jag personligen man bara blir seg av...

Alkohol finns ju med det fungerar bra för en del

Sen finns ju alltid grapefrukt som frukt eller ren juice utan koncentrat (tropicana) 30min till 1 timme innan intag av opi och sedan under intag och efter intaget för att aktivera enzymet i magen som tar upp opiater/opioider som gör att ruset ökar med upp till 30% och håller längre med.
Citera
2017-08-17, 13:34
  #21
Medlem
smellyproofs avatar
Det som är säkert och trevligt att blanda med opiater är nikotin och cannabis.
Citera
2017-08-18, 00:00
  #22
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Det som är säkert och trevligt att blanda med opiater är nikotin och cannabis.

Precis det stämmer bra det. Jag tycker även om jag dricker mycket coca-cola så boostar det och opiaterna.
Citera
2018-02-25, 20:41
  #23
Medlem
esants avatar
Läste just att Bergamottolja inhiberar samma enzym som grapefruktjuice gör.

Earl Grey innehåller ofta Bergamottolja, någon som vet om detta te förlänger effekterna av opioider?
Citera
2018-02-26, 07:24
  #24
Medlem
eddiepeddies avatar
Visste inte att Gabapentin förstärkte opiater oxh opioder....
Tur att jag hämta ut ett 100-pack nu sist trots att jag inte äter dom längre. För har världens tandvärk och ska påbörja den smärtsamma processen att dra ut 2-3 tänder imorgon bitti och kommer be om Ketogan, Kodein Recip eller Tramadol. Eller Oxy 20mg om jag hsr tur. För värker som fan redan nu och andvänder ett starkt smärtstillande preprat men det tar bara bort udden så att säga. Äter Lyrica 2-3ggr per dag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback