Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-25, 16:55
  #1
Medlem
Ålder:
30+

Vikt:
102kg.

Längd:
Runt 195cm.

BF%:
17-19%

Styrkestats, de 3 stora:
Bänk: 102.5kg
Böj : 130kg
Mark: 182.5kg

Träningserfarenhet:
3år, 3 månader i gymmet. med ett uppehåll på ca 3-4 månader sommar/hösten 2016.

Tidigare kurer:
4v 50mg Anadrol ED.
5v 40mg Oral Turinabol ED.

Kurupplägg:
v 1 Fronta 400mg Testo E, 2 första sticken. e5d.
v 2-8 200mg Testo E e5d. 250mg ew.
v 9-18 350mg Testo E e5d. 450ew.
v 7-14 50mg Anadrol Mån, tis, fre och lör. uppdelat 25mg morgon, 25mg pwo.


PCT / kontroll av östrot:
Arimidex 0.5mg e3d under kur, ev vänta och se hur det går med bieffekter.
Nolvadex om jag får gynokänningar och vid PCT. 40mg/20/20/20.

Mål med kuren:
Prio ett är att bygga massa och droppa fett.
117kg bänk.
160kg böj.
210kg mark.

Övriga mål:
Jobba mycket med teknik, hållning och mobilitet då det är det som slackar i de 3 stora. Finns mycket kvar att ge där styrkemässigt.
Skaffa mig mer erfarenhet och kunskap inom doping.

Kost:
Kosten sköts rätt bra, äter väl som de flesta mkt havregryn, ris, potatis, nötfärs, kyckling, proteinpulver, grönsaker, nötter och olja.
ca 3500kcal till en början, kommer reglera kosten efter våg och spegel allt medans kuren går.


Är öppen för kritik och åsikter om mitt upplägg.
Vad tror ni om Anadrolupplägget, blasta som det är upplagt eller köra Anadrolen i slutet av testokuren, eller avsluta drolen ~2v efter sista stick?
Har som sagt kört Anadrol only när jag hade 0 kunskap och det var det sämsta jag kunde göra, utan pct dessutom.
Vill blanda in den igen då jag vet hur jag fungerar på den.
Även lite funderingar kring min PCT vore bra.

Tråden kommer vara lite som en träningsdagbok för mig framför allt, kritik av mer erfarna uppskattas!

Första stick blir runt 3 april. i'm pumped!

Må väl.
Citera
2017-03-25, 17:02
  #2
Medlem
Höj inte dosen, stanna på 250mg ew. Kör det du hade höjt till nästa kur. Kan du så fördela injektionerna med halv ml var 3e dag eller måndag torsdag.
Citera
2017-03-25, 19:39
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliSko
Höj inte dosen, stanna på 250mg ew. Kör det du hade höjt till nästa kur. Kan du så fördela injektionerna med halv ml var 3e dag eller måndag torsdag.
Tackar för tips.
Vill köra en ganska lång kur och läst en del om att man borde uppa testot runt 8-10v eftersom kroppen vänjer sig.
Nu ska jag ju iofs på oxar också så det kanske blir overkill att höja testot.

Har inga problem med att dela upp sticken på e3d så det kan nog bli att jag gör så.
Citera
2017-03-25, 20:39
  #4
Medlem
Du gör som du vill men 250 räcker gott o väl speciellt ol du ska lägga in oxar. Är 6cm längre och har varit ca 15-20kg tyngre, efter att ha kört på idiotdoser så säger jag detta till dig. Börja lågt och trappa upp kur för kur. Anledningen till varför jag sa var 3e dag men halva dosen är för att det är mindre sides då
Citera
2017-03-26, 01:21
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliSko
Du gör som du vill men 250 räcker gott o väl speciellt ol du ska lägga in oxar. Är 6cm längre och har varit ca 15-20kg tyngre, efter att ha kört på idiotdoser så säger jag detta till dig. Börja lågt och trappa upp kur för kur. Anledningen till varför jag sa var 3e dag men halva dosen är för att det är mindre sides då
Yes, får se hur jag känner medans veckorna går.
Skaplig kroppshydda där, trevligt
Tar ditt råd och sticker e3d.
Citera
2017-03-28, 18:18
  #6
Medlem
Tja tja bloggen.

Idag blev det 30min stretch varvat med coreträning, har en relativ klen mage så jobbar mycket med att få upp styrka och definition där.
Efter det blev det cardio i form av löpning och gång, precis börjat dra igång igen och fick till en tid på imponerande 37:56 på 5km.

Varorna är på ingång, ska trilla ner i lådan i slutet av veckan om allt går som det ska.
Ska bli intressant och se hur cardion blir på prepp då jag idag fick ett sånt jävla tryck i vaderna av min lilla prestation att jag nästan var tvungen att stanna ett par gånger.

peace.
Citera
2017-03-30, 20:48
  #7
Medlem
Tjena.

Gjorde första sticket med Testo 250mg/ml för två timmar sedan!
Var som ett litet barn på julafton när grejerna damp ner i lådan och var lite väl uppspelt så sköt bara en halv ml, vilket jag ska göra var tredje dag.
I all upphetsning så glömde jag att jag skulle fronta med 1ml. och har inga spritlappar kvar. Får bli ett stick i morgon på 1ml följt av 1ml på måndag, sen lägger jag mig på 0,5ml e3d.

Själva injiceringen gick bra, har absolut inga problem med sprutor så det gick som smort.
Satte i höger axel och kände lite brännande känsla i nån timma bara, ingen pip att prata om så här långt.

Idag blev det ben på gymmet, bra tryck, allmänt bra pass för den lilla utrustning som finns att tillgå.
Kosten ligger stabilt runt 3500kcal.

Imorgon väntas ett armpass som heter duga!

ha de.
Citera
2017-04-01, 18:02
  #8
Medlem
Tjena.

Körde armar och mage igår, helt urlakad i gunzen idag..

Igår blev det även ett andra stick, på 1ml i vänster axel denna gång så nu är båda stuckna.
Vaknar idag med pip i båda axlarna, dock inget att lipa om då min träningsvärk brukar kunna kännas värre än detta.
Ett hyffsat cheatmeal på donken hanns också med, blev ~4000kcal under dagen.

Idag hade jag en morgonvikt på 100,5kg, var på bra humör och fick sovit runt 10h, blev ca 3h natten innan så det behövdes.
Har stretchat en halvtimma varvat med träning av greppstyrka och kört cardio ala jogga/gå.
Tiden stannade på 34:23 på 5km. klippte 3:33 på samma sträcka som innan, snart världsrekord.

mvh, 100%
Citera
2017-04-03, 20:47
  #9
Medlem
Hallå!

Idag är det måndag och det innebär nytt stick, satte 1ml Testo E i höger axel idag, och med det gjort så är frontningen klar!
Axeln var fortfarande ganska öm sen i torsdags men den fick sitt ändå så att säga.
Vänstern gör fortfarande relativt ont, inget som stör mer än att jag inte kan ligga på den sidan i sängen, sover på rygg ändå så det rör mig inte så mycket.
Måndagar och Torsdagar blir injectdagar.

Stretchade 15min och körde greppträning och 50min cardio i förmiddags.
Sen iväg till gymmet och panga axlar och bröst.

Morgonvikt : 101.1kg
Mående/humör : 3/5.
Sömn : 5/5! har en del insomningsvårigheter och inte mycket rutin i vardagen för tillfället bör tilläggas.
Det var längesen jag sov så bra.
Libido : 2/5, har varit låg lääänge...
Kost : 3000+

mvh, 100%
Citera
2017-04-05, 21:26
  #10
Medlem
Hallå!

Pip i högeraxeln sen måndagssticket är ganska brutal, Hela axeln är jämnsvullen och ömmar som fan och då har jag rätt hög smärttröskel, känns som snudd på inflammation.
Har lite smärta kvar i vänstern och ska sätta där imorgon och ger mig fan på att det blir samma där, ser fram emot det.

Idag tränade jag rygg och biceps.
Hyffsat bra pass med bra tryck i kroppen, lär va hjärnan som spökar men fick lite av ett så kallat roid-pump i ryggen jag oftast inte lyckas med när jag är ren.


Morgonvikt : 101.6kg
Mående/humör : 3/5
Sömn : 5/5, fortfarande
Libido : 2/5
Kost : ~3500kcal

mvh, 100%
Citera
2017-04-06, 17:25
  #11
Medlem
Idag är jag 1 vecka in i kuren! firar det med ett litet kort.
Det är också precis 5 månader sedan jag började träna igen och för 6 månader sedan hade jag en kroppsvikt på 74-75kg på mina ~195cm.
Imorse vägde jag som står skrivet 102.5kg, fet och go.
http://forumbilder.se/G8179/img-0260

Morgonvikt : 102.5kg
Mående/humör : 3/5
Sömn : 4/5
Libido : 3/5
Kost : ~3500kcal

mvh, 100%
Citera
2017-04-08, 17:11
  #12
Medlem
Tränade bröst igår, sämsta passet på länge, 0 tryck och knappt någon sömn heller natten innan så det är väl pga det.

Vägde in mig på 103.0kg imorse, är jävligt kluven på hur jag ska göra med sommarformen...
vill satsa på nästa sommar och hinna bli betydligt större men heller inget fetto denna sommaren.
Var hyffsat rippad sommarn '15 och det var ju schysst men hade fortfarande komplex för att man kände sig så liten då.

Körde 45min cardio nyss och det blir vila nu lör-sön


mvh, 100%
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback