2005-12-29, 19:58
Bannlyst
storyteller, fy fan vilket helvete man lär få då. Ärligt så tror ja de blir bland dom värsta dagarna i dit liv när dom tar dig.

Dom skepper dig i en bananlåda till guantamano basen :P
Citera
2005-12-29, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drop
storyteller, fy fan vilket helvete man lär få då. Ärligt så tror ja de blir bland dom värsta dagarna i dit liv när dom tar dig.

Dom skepper dig i en bananlåda till guantamano basen :P
samt gratis intim kroppsvisitation
Citera
2005-12-29, 20:57
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitrometanol

Skulle inte bli förvånad om polisen skjöt honom på plats heller.
Citera
2005-12-29, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av onemanarmy
Skulle inte bli förvånad om polisen skjöt honom på plats heller.
Självklart ska man skjutas direkt i ett sånt läge.
Citera
2005-12-29, 21:07
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitrometanol

*räcker upp handen* -Här, är jag!
Citera
2006-01-02, 13:49
Medlem
West-ens avatar
Haha fy fan, va lyckat! Hur kom du ens på idén Psychopatic?
Citera
2006-01-02, 17:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Haha fy fan, va lyckat! Hur kom du ens på idén Psychopatic?
Jo, det var som så att en polare som spelar lajv. Så skulle det förekomma nån galen professor som skulle bygga en atombomb. Så vi snickrade ihop väskan. Sen tyckte jag att det såg ganska häftigt ut. Så jag spann vidare, med "kvittot", ammoniumnitratet, m.m. o gjorde en trovärdig bildserie som jag sedan skickade till farsan. Han blev väl lite rädd först, men han fattade ganska snabbt att det är bara jag som tramsar. Jag och pappa, har dock en speciel typ av humor, som bara vi förstår oss på Övriga brukar inte begripa, vad det handlar om eller så blir de förbannade på mig
Citera
2006-01-02, 19:07
Medlem
Fruktpojkens avatar
Hoppas du inte tar illa upp om man snor idén litegranna.. Kan ju alltid vara kul att gå runt med en sådan väska på stan och råka tappa ut några provrör för att sedan springa iväg därifrån.. Helst med gasmask på..
Citera
2006-01-02, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktpojken
Hoppas du inte tar illa upp om man snor idén litegranna.. Kan ju alltid vara kul att gå runt med en sådan väska på stan och råka tappa ut några provrör för att sedan springa iväg därifrån.. Helst med gasmask på..
Hehehe... Nejdå!
Men, ett tips, gör så här istället. Ta en gammal väska som du kan avvara. Fyll väskan med lite bly, järn eller något som ser ut som plutonium eller uran. Sedan printar du ut stora varningmärken som typ min avatar och andra radiak-symboler. Samt texten "DANGER, CONTAINS RADIOACTIVE MATERIAL". De klistrar du sen på väskan. Vill man göra det hela riktigt piffigt, så slänger man i nått kretskort, o kanske tom. en blinkande lysdiod!

O sen ställ väskan halvöppnad på lämplig plats...
Citera
2006-01-02, 21:11
Medlem
Eller en sån där fin aluminiumväska, med lapparna som du sa. En fin blinkande lysdiod, sen lite grann på glänt. Man har även langat i några fint grönskimmrande cyalinstavar (stava?) så ett grönt hälsosamt sken tindrar ut ur springan. Får nog de flesta att lägga benen på ryggen haha

Obs! Uppmanar ingen att göra detta, tänker heller inte göra det själv då jag varken har tid eller stake nog att genomföra det... så farbror blå vet
Citera
2006-01-03, 01:22
Medlem
atteNd^s avatar
Riktigt snyggt gjort!
Jag har gått lite i samma tankar, fast ta en gammal väckarklocka o massa röda stavar och tvinnad tråd. en "riktig" bomb Får ta o göra det när jag har tid
Citera
2006-01-03, 02:46
Medlem
KryddAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Självklart ska man skjutas direkt i ett sånt läge.
Ja absolut. Ett skott i huvet direkt så är faran över =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in