2009-01-19, 10:26
Medlem
litenbondes avatar
Jag vill nog påstå att jag känner mig lite smårolig för texten som jag producerade igår i laidbackdelen...

Citat:
Ursprungligen postat av litenbonde
Uppdatering på "Operation B"
Jag är påverkad men det känns konstigt. Jag är inte "berusad" i ordets rätta mening. Jag är bara lite korkad samtidigt som flummigheten tar över. Jag är i korta drag bara "mind high" och inget alls för kroppen.

Det känns slemmigt, men mättande! (Detta är ett uttryck som jag borde ta patent på!(så länge inte någon annan har gjort det redan(OBS! Ironi, jag vet att timon och pumban redan myntade uttrycket(fast egentligen var det inte dem utan skaparna till lejon kungen(den som Elton John gjorde jävligt bra låtar till(ni vet den homosexuella mannen med mycket glitter(homosexuell innebär sexuell attraktion till en individ av samma kön(ganska logiskt eller hur?(fast ibland tycks vissa människor bli förvirrade)))))))

Det känns verkligen likt mig att frenetiskt skriva ut så mycket korkad text som möjligt utan att inse var jag ska stanna någonstans.
Citera
2009-01-19, 10:42
Medlem
henkeqs avatar
Hört under en kväll.....

-Ni får ursäkta mig. Men jag är så jävla stenad just nu. Har inte varit såhär borta sedan....igår.
Citera
2009-01-19, 11:46
Medlem
Dyngraukmans avatar
Polaren, när vi började bli höga på rent grönt!

Det Stegrar ju som ett träd på vinden
Citera
2009-01-19, 17:08
Bannlyst
smartast

förra helgen träffade jag två gamla tjej kompisar. Dom fråga efter ett tag om jag vill va med att puffa lite på holken, visst visst tänker jag sagt och gjort. känner ingenting förens jag går ut från en kompis hus när han ska ta på sig sina handsakr(skin handskar). Då kommer det världens snilleblixt har aldrig kännt mig så duktig i hela mitt liv det bästa ordet för skinhandskar är skapat. 2 minuter senare har jag glömt ordet och kommer inte ihåg det nu
Citera
2009-01-19, 22:36
Medlem
MarioSupers avatar
Jag och mina kompisar sitter på bussen hem till mig efter en trevlig lördagskväll hos några polare. Min ena kompis frågar mig om jag har några djur hemma anar att han är allergisk och svarar att jag har några kattungar som bor under sängen, att jag nästan aldrig matar dom och därför jamar dom jättehög på natten så att man nästan inte kan sova. Han tror mig och när vi kommer hem till mig går han in i köket och lägger sig under kökssoffan. Efter att jag gått runt och letat honom ett tag kommer jag in i köket och hör hur han ligger och kronglar sig där under, frågar han vad han gör. Han svarar genom att jama.

nästa dag vakar han av att jag väcker honom, han ligger mitt på köksgolvet. Frågar han vad han gjorde igår och då svarar han att katterna under sängen jagade honom igår. tror att han var helt borta då också för att han vet att jag inte har några katter överhuvudtaget.
Citera
2009-01-20, 21:13
Medlem
Crackiesmallss avatar
Jag kan berätta en grej, som mina polare fortfarande tycker är skitkul. Utspelar sig när jag gick i 9an under skoltid...
Det börjar med att efter att vi rökt, vilket vi gjorde i en skog brevid skolan, traskar jag in & ser min lärare & kmr på att vi ska ha bild i 2 timmar en fredagseftermiddag. Så jag går fram & säger att jag mår dåligt medans hon kollar mina ögon haha jag börjar bli nojjig & så frågar hon om jag gjort något, jag lyckas klara mig ur situationen genom att säga att jag sovit dåligt så hon låter mig åka hem & sova. Men innan hon går tar jag tag i henne & frågar: Kan katter flyga?. honsvarar nej såklart varpå jag säger, happ då ere bäst jag går hem nu.

Sry om d e slafsigt skrivet, är stressad för stunden :P
Citera
2009-01-20, 22:33
Medlem
Satt och blaza med några polare för några helger sen, hade vart och handlat diverse tilltugg och dukat upp.
Aptiten började så småningom smyga sig på och vi kom på att vi köpt såna där skitgoda isglassar man fryser ner själv, men glömt lägga in dom i frysen..
Kom då på den brilljanta iden "snickro", funkar som en micro fast med motsatt effekt, den fryser ner istället för att värma upp
Då kunde man ju skicka efter typ glassar och sånt som bara finns i andra länder, bara att slänga in i snickron om dom hinner tina på vägen, skitsmart!
Citera
2009-01-20, 23:22
Medlem
Howakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligeHans
spelat Spore och skapat en massa fina grejer!
skapa is the shit! ... forma,skapa,bygga!

Funderar på o skapa lite i little big planet nästa gång
Citera
2009-01-22, 15:26
Medlem
Plastpåses avatar
Har börjat lyckas tappa bort saker så sjukt mycket känns det som de senaste gångerna jag har rökt. Beställde en pipa från smoketower som jag gick ut och invigde på altanen utanför mitt hus. Står och röker en stund och när jag bestämmer mig för att gå in så har jag ingen pipa i handen längre Helt spårlöst försvunnen. Fick beställa en ny pipa samma dag som jag fått den. Kanske ska säga att jag bor hos föräldrarna också...

En annan gång kör jag och en kompis en hotbox i morsans bil och när vi rökt halva spliffen för att spara den till senare tar jag fram en ziplock påse och både jag och min kompis ser mig lägga spliffen i påsen. 5 min senare när vi vill röka upp den står jag helt plötsligt med en tom påse i handen.
Citera
2009-01-22, 16:29
Medlem
Nomexdräkts avatar
haha man kan bli sjukt glömsk av att röka för mycket under en för lång period . Ta en liten paus så blir närminnet bättre och så slipper man tappa bort massa saker
Citera
2009-01-24, 15:01
Medlem
aehs avatar
I förrgår, när jag provade mitt röka från Danmark, samtidigt som jag kikade på The Butterfly Effect 2 så trodde jag helt seriöst att jag kunde resa i tiden. Jag satt och fokuserade hela tiden på detta nya fenomen och fick för mig att jag ändrade saker och ting i rummet, med hjälp utav en förflyttning i tiden. Tillslut fick jag stänga av filmen för jag blev helt tokig.

Dagen efter märkte jag att jag hade skrivit en lapp med ungefärlig text; Kom ihåg!! Kan resa i tiden, bilder. Detta för att jag skulle kunna koncentrera mig mer på att resa när jag inte var lika bäng.

Underligt.
Citera
2009-01-27, 09:18
Medlem
Dom måste vara spöken

Kollade på http://www.krumpkings.com/video/ satt helt förstenad framför datan ett bra tag. Dom ser ju ut som spöken vissa stunder.

http://www.legaliseracannabis.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in