2006-02-09, 04:22
Medlem
MushIMushIs avatar
För ngt år sedan satt vi och spliffade i en polares lägenhet.
Min polare hittade en stor äcklig vargspinder i handfatet på tan som vi fångade i en snusdosa, sen gick vi ut till en annan polare som satt i soffan och bjöd honom på "snus".
Fy fan vad rädd han blev när spindels kröp upp på hans arm
Citera
2006-06-14, 21:30
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushIMushI
För ngt år sedan satt vi och spliffade i en polares lägenhet.
Min polare hittade en stor äcklig vargspinder i handfatet på tan som vi fångade i en snusdosa, sen gick vi ut till en annan polare som satt i soffan och bjöd honom på "snus".
Fy fan vad rädd han blev när spindels kröp upp på hans arm

Ren ondska alltså... Well... im back! Har inte haft tid med flashback på ett tag dessvärre ;\
Citera
2006-06-15, 19:13
Medlem
dalleballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Ren ondska alltså... Well... im back! Har inte haft tid med flashback på ett tag dessvärre ;\

Haha right Jasså vad har du gjort istället då? Rökt på som fan antar jag?
Citera
2006-06-16, 03:29
Medlem
Ewindiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalleballe

Vem vet, han kanske blev redigt stenad och reste utomlands med en 79årig man vid namn Arne? ..

hmm, ja roliga saker vid cp tillstånd..
Det som har fått mig att skratta mest under hela mitt liv var rätt så trist, hade suttit och rökt en hel del med en kompis förra helgen. sedan går hon iväg in på sitt rum, jag sitter och stirrar på henne ett tag(bra med insyn i sovrummet från vardagsrummet) sedan tänkte jag gå och göra henne sällskap, när jag är ungefär 2meter ifrån dörren hoppar hon upp och stänger den, varvid jag blir otroligt förvånad.
sedan så går jag fram mot dörren, och precis när jag ska öppna dörren så rycker hon uppden viftar med en teddybjörn och säger med en pipröst "hi, im paul, the teddybear in the house".

jag låg och skrattade i säkert tio minuter innan jag inte kunde andas längre och fick panik.. ajja, kul som fan var det i det tillståndet
Citera
2006-06-16, 18:13
Medlem
dalleballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ewindiel
Vem vet, han kanske blev redigt stenad och reste utomlands med en 79årig man vid namn Arne? ..

hmm, ja roliga saker vid cp tillstånd..
Det som har fått mig att skratta mest under hela mitt liv var rätt så trist, hade suttit och rökt en hel del med en kompis förra helgen. sedan går hon iväg in på sitt rum, jag sitter och stirrar på henne ett tag(bra med insyn i sovrummet från vardagsrummet) sedan tänkte jag gå och göra henne sällskap, när jag är ungefär 2meter ifrån dörren hoppar hon upp och stänger den, varvid jag blir otroligt förvånad.
sedan så går jag fram mot dörren, och precis när jag ska öppna dörren så rycker hon uppden viftar med en teddybjörn och säger med en pipröst "hi, im paul, the teddybear in the house".

jag låg och skrattade i säkert tio minuter innan jag inte kunde andas längre och fick panik.. ajja, kul som fan var det i det tillståndet

HAHAHAHA!!! Det där låter som en grej jag också skulle kunnat skratta åt 10 minuter i helt nyktert tillstånd! Älskar såna därna sjuka oväntade cp-saker
Citera
2006-06-17, 02:11
Medlem
Var med en brud i Utrecht och hade det så mysigt som bara 2 människor av olika kön, en het attraktion och med en holk kan ha det. Vi låg o myste brevid varandra i sängen när jag märkte att hennes heta hud på nåt sätt blev min. Vi blev ett! Fasade ihop på nåt jävla vänster. Helt klockrent!

En annan gång med samma tjej blev jag lite Dr. Evil.... Hon var på besök i Sverige och ingen av hennes polare visste det. Hon blev nojjig och ville försäkra sig om att jag inte skulle låta något ont hända henne. Jag garanterade henne att de skulle få gå över min döda kropp innan nåt hände henne.... Eller Skulle jag? sa jag o flinade. Konversationen varade säker i en kvart med samma fraser.

-You will protect me, right?
-Ofcourse I will!!!.... or would I?
-Don't say that!
-Just kidding!...or am I?
-Don't say that!
-Just kidding!!!.... or am I?

Till slut så fick jag henne att fatta att hon var trygg o allt var ok igen... or was it????
Citera
2006-06-17, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McGrath
Var med en brud i Utrecht och hade det så mysigt som bara 2 människor av olika kön, en het attraktion och med en holk kan ha det. Vi låg o myste brevid varandra i sängen när jag märkte att hennes heta hud på nåt sätt blev min. Vi blev ett! Fasade ihop på nåt jävla vänster. Helt klockrent!

En annan gång med samma tjej blev jag lite Dr. Evil.... Hon var på besök i Sverige och ingen av hennes polare visste det. Hon blev nojjig och ville försäkra sig om att jag inte skulle låta något ont hända henne. Jag garanterade henne att de skulle få gå över min döda kropp innan nåt hände henne.... Eller Skulle jag? sa jag o flinade. Konversationen varade säker i en kvart med samma fraser.

-You will protect me, right?
-Ofcourse I will!!!.... or would I?
-Don't say that!
-Just kidding!...or am I?
-Don't say that!
-Just kidding!!!.... or am I?

Till slut så fick jag henne att fatta att hon var trygg o allt var ok igen... or was it????

Schysst, du satte på henne sen för o visa att hon kunde vara trygg va?

/SS
Citera
2006-06-17, 13:18
Bannlyst
jag och två smog kompisar sitter i en soffa hemma hos en av oss och har precis rökten killah joint närvåran hundkommer in och börjar skälla och vill leka..

jag -"vovven tagga hem och håll käften"
pojke1 -"hahahaha...han juckar på mitt ben!!!"
pojke2 -"ashmal hanobabah slhamba"
j -"vad fan snackar du om...?"
p2 -"han ärju inte svenne, han fattar ju inte vad du snackar om. han är utomlänning" (tittar påhunden och hängerhalft utanförsoffan) "hamblamd samheld"
j&p1 -"hahaha... du e sjuki huvet"
(hunden är fortfarande kvaroch försöker nu ha sex med en kudde på golvet)
p1 -"HUNDEN HAR SEX MED KUDDEN!!!"
j -"hahahaha... huden, det är en kudde du vet k u d d e en sådan man sover på. inte harsex med jao"(hunden ser fett ledsen ut efter mina ord men fortsättersätta påden stackars kudden)
p1 -"nu sårade du hans hund känslor, vovven kom hit till mig.."
p2 -"DU VILL HA SEXMED HUUUUUUUUUUUNDEN,ÄCKLIGT!"
(hunden går fram till soffan och börjar skälla)
p2 -"hlamba schlom"
j -"vafan,hunden e fett jobbig fåbort han"
p2 -"HAMBLACHASM BLAHAH"

sedan gickhunden å alla tyckte att pojke 2 varball som kunde hund språk...
Citera
2006-06-17, 17:17
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalleballe
Dessvärre började jag på en folkhögskola och har tagit det rätt lungt med sånt där för att orka med att gå upp på morronen.
Och så har jag haft en del annat att hitta på ;P

Men idag... då jävlar... fick en liten rackare av en polare och sen gick vi till ett dagis och upptäckte att deras kaniner rymmmmmmt ;P Självklart började en vild kaninjakt... dock helt utan resultat.. jag kom fram till att några förvillade isbjörnar gjort lunch av kaninisarna och att det var synd om dagisbarnen som inte skulle ha några kaniner på måndag och dom skulle börja gråta ;O Sen såg vi en fett ful unge som hette lars, han gick tydligen på det där dagiset, men han kunde inte prata, han bara plaskade runt i vattnet med sina armpuffar, går dessvärre inte att berätta hur ful han va så den här berättelsen var kan inte så rolig... men vilken upplevelse! =)
Citera
2006-06-18, 02:14
Bannlyst
"hon...hon....hon... hahahahahaha.... va?!"
sjukt kul när min vän rökerförförsta gången och tittar på en annan vän och serhennes ögon...

"ni skrattar åt mig! väll? varför? ser jag konstig ut? är mitt hårfel?"
"VAAAAAADÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRR DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!"
sammatjej närvi börjar skratta åthenne förhon skrattade...
Citera
2006-06-18, 02:19
Medlem
tjejer och deras nojjor om utseende...
Citera
2006-06-18, 10:44
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McGrath
tjejer och deras nojjor om utseende...
Hahahaha, ellerhur, vi vanliga börjar nojja över att åka fast eller liknande. Damerna skiter i så länge dom är fräscha ;P

En sak jag märkt iofs med några av dom tjejer jag känner som röker... dom är jävligt risiga... kan det vara en effekt av nojjan om att bli snygg tro? ;P Dom har helt enkelt slitit ut sig själva framför spegeln och nu pallar dom inte ens en minut där för "fixning".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in