Citat:
Ursprungligen postat av
Ratdancer
Kreatörer har inte lagt upp någon video på 9 månader.
Jag föreslår att man kollar på våran svenska version istället:
(FB) Skvaller om Jewels'n'Issy - Konstig youtube familj

Hon har varit aktiv på tiktok till nyligen, eller ja, några månader sedan. Hon bröt regler och fått varningar innan (troligen avkläddhet och aktivt utövande av anorexia), men den här gången blev hon av med hela pengastödet, dvs ca 20 000 svenska kronor per lajv och hon körde dagligen. Vad jag förstår har tiktok inte backat och detta är en permanent åtgärd.
Hon blev väl sur och sitter hemma och svälter i tystnad istället. Efter hon blev sjuk på en lajv så körde hon några korta lajv utan att röra sig, kanske beroende på att hon troligen nästan dog, eller för att hon inte fick röra sig för att detta var utövande (att bara vara anorektisk får man vara i bild, men börjar man flaxa omkring kan det ses som träning).
Helt galet att hon var så populär och fick så mycket pengagåvor genom att bara sitta och vara utmärglad.
Nu får inte folk det de ville, att hon skulle dö lajv och de skulle vara de som såg det.
För dem som inte sett henne, några sekunder är nog:
https://www.youtube.com/shorts/FyJdkAFpjso
Då använder hon ändå filter för att INTE se ut som ett offer...
De som vill frossa lite har rätt mycket att välja på som är gammalt. Själv är jag lite fascinerad över hur man har kunnat bara glida med sin rika familj, inte gått i skolan, saknar all allmänbildning och uppenbart dels är född med en störning, dels har en helt galen morsa (hon satte fast EC i en bilbarnstol under hela hennes första år i livet).