Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-20, 14:04
  #1117
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Jag brukar komma top 10 rätt ofta men alltid blir jag skjuten i ryggen och dör, minns en gång när det var tre kvar, jag var så nervös och hoppades på att vinna men min recoil-kontroll var usel så jag aimade mot himlen så det blev en förlust, sen dess har jag inte kommit längre.

På senare tid så börjar faktiskt min recoil-kontroll sitta, då är spelet roligare då man kan iallafall träffa fienderna

Brukar du hålla in knappen? När du skjuter på avstånd ska du bara dutta. Equippar du tillbehör? Det gör stor skillnad tex vertical foregrip hjälper stabiliteten. I närkamp är shotguns bättre än SMGs. Använd inte SMGs över 20 meter avstånd.
Citera
2020-10-22, 21:54
  #1118
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Jag brukar komma top 10 rätt ofta men alltid blir jag skjuten i ryggen och dör, minns en gång när det var tre kvar, jag var så nervös och hoppades på att vinna men min recoil-kontroll var usel så jag aimade mot himlen så det blev en förlust, sen dess har jag inte kommit längre.

På senare tid så börjar faktiskt min recoil-kontroll sitta, då är spelet roligare då man kan iallafall träffa fienderna

Pull down pull down med musen är det som gäller om du kör med AR. Beryl och SLR alt mini är den bästa kombon tills nästa patch då de kommer nerfas en del.
Citera
2020-12-17, 15:51
  #1119
Medlem
Så då har man kört rätt mycket dom senaste veckorna och mitt aim har blivit bättre, men till dom som har problem med recoilen så är mitt tips att sänka sin dpi! Jag hade 4000 dpi men sänkte till 1200, märkte att recoilen blev enklare att hantera.
Citera
2021-09-05, 21:12
  #1120
Medlem
dovAkins avatar
Alltså är det bara bottar nu för tiden eller?
Citera
2021-09-06, 08:21
  #1121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Alltså är det bara bottar nu för tiden eller?

I våras var det extremt mkt bottar så jag tog en paus fram tills nu, och nu ser jag knappt nå bottar längre
Citera
2021-09-09, 21:14
  #1122
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
I våras var det extremt mkt bottar så jag tog en paus fram tills nu, och nu ser jag knappt nå bottar längre

Lirar på PC, gick in på denna sida pubglookup.com

Skrev in mitt nick på spelet och får upp 85% bottar senaste 10 matcherna 850 bottar 150 spelare..
Citera
2021-09-09, 21:19
  #1123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Lirar på PC, gick in på denna sida pubglookup.com

Skrev in mitt nick på spelet och får upp 85% bottar senaste 10 matcherna 850 bottar 150 spelare..

Oj, på mina senaste har jag 761 humans och 137 bottar

du måste ha otur...?
Citera
2021-09-09, 21:54
  #1124
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Oj, på mina senaste har jag 761 humans och 137 bottar

du måste ha otur...?

Helt galet ju, väntar hellre längre tid och lirar mot spelare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback