Citat:
Jag har under flera månader inte kunna köpa något på internet eftersom köpet måste "bekräftas" och det går att göra på två sätt. Det ena är genom mobilt bank id som man bara kan använda genom en smartphone. Det andra är att få en engångskod via sms. JAG HAR INGEN JÄVLA MOBILTELEFON. Att dom inte kan designa sina system för vanliga djävla människor som inte har mobiltelefon! Förut behövde jag bara slå in ett lösenord som jag hade bestämt varje gång man köpte nåt. Jag har kuk-swedbank. Går den här skiten att lösa eller komma runt?
Citat:
Som en trotsig femåring med bristande impulskontroll. Nåväl, det må väl vara hänt, man ska ju ha överseende med mindre rustade medmänniskor...Däremot borde till och med du inse att bankerna erbjuder det som efterfrågas, och lägger sitt krut på de smidigaste lösningarna inom de områden där efterfrågan är störst. Om bankerna inte erbjuder smidiga alternativ till de funktioner du upplever svårigheter att klara av att använda, så är det för att du är tämligen ensam om att inte klara av dem...
och det kan man väl inte ha på win 10????
och sedan köra igång det mobila bank id:t och äntligen blev jag klar med beställningen...