Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-06-29, 20:04
  #25
Avstängd
Negerpatrullens avatar
Win 7 är skönare på nåt sätt. Man slipper alla säkerhetsåtgärder som man helst vill ställa in på 10. Sen så undrar jag vf du inte installerar 8.1 och använder classic shell där?
Citera
2018-06-29, 22:00
  #26
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerpatrullen
Man slipper alla säkerhetsåtgärder som man helst vill ställa in på 10.
Som vilka då menar du?
Citera
2018-07-02, 01:20
  #27
Avstängd
Negerpatrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Som vilka då menar du?
Allt som har med telemetry att göra. Enlig MS så kan sådant även vara säkerhetsåtgärder då det är 2018 och inte längre 12 där allt e security security och prestanda.
Citera
2018-07-02, 17:40
  #28
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Hur gick det med ditt linux-experiment? Min gissning är att du kör Windows men kommer att påstå någonting annat i ditt svar.
För övrigt har jag erfarenhet av Linux sedan 1997 men jag har svårt att se vad det har med saken att göra.
Windows 10 är överlägset som ett general purpose, all-round system för datorer. Det är fakta. Det enda systemet som kan tävla med det i det avseendet är macOS.
Hur det gick? Förutom på en laptop som jag endast använder till surf så använder jag Linux på samtliga datorer.

Jag använder främst mina datorer till programmering, så Linux är helt överläset för min del. Vad andra människor använder sina datorer till skiter jag i, och om de vill använda Windows så får de göra det.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback