Fega svenskar eller vem det nu är det är ju dom yngre som får ta skiten efter vi gått bort
V ska stå på os men ingen gör det eller, förklara för mig hur man ska få bukt på malmö
jag vet ta dom som säljer dom små grupperna då kan inte dom andra sälja till dom och då får inte dom största några pengar. eller
sen ska det vara 0 tolerans på gatan mera fängelse och fler poliser vilket dom kommer att fixa
När en svensk blir rånad an någon får han ju för fan ta för sig är det inte så eller eller en utländsk kille får stryk får han ju slå tillbaks eller..undrar om jag har fel...nä ni är fega så för det ni tror på eller dra åt pipan med er.. era hj fega skit grisar
Det kommer att bli mycket svårt att leva i malmö snart för dom alla som bor där..även runt om i Malmö
inte bara malmö som far ila om det är det ni tror...och flytta fungerar inte...allt kommer att komma ikapp där med men några år efter. tycker synd om dom som har pengar som flytar från malmö ingen ursäkt finns eller......jag kan skriva en bok om malmö men vem bryr sig vad jag säger ingen orkar vill eller en anledning, ingen, bara et fåtal som bryr sig och där kan jag säga mammorna är smartare än men så är det....Jag vet hur det är att bo i malmö tro mig, men dom på lidingö eller finare ställen dom kommer att få sin skitt oxå en dag eller så har dom redan ett helvete med något i familjen, eller,
Tillbaks till polisen dom kan ej hanter en utredning ens utråtta ett ärende ta ner en farlig kille...ni är skam för sverige.måste kalla er mesar...för ni kan inget ting tar en erfarekille upp en pistol man mot man med en polis då förlorar polisen han dör för han blir paranoid och fasnar i skallen...för han han har ingen träning bakom sig och erfarenhet..ta in killar som vet hur man ska göra istället lär er av frankrike exep
eller. sen är deet så att det fins ju lagliga människor som vill försva sig varför får dom inte det. med peppar sprej fadför ska bara en bolis känna sig trygg i Malmö svara någon på vad du vill och kan
och en sak till hur fan kommer all knark in i sverige ...svara gärna, klart det är höjdare som tar in det politiker det kan var kungen vem vet...för det är inte någon vanlig kille, tjej kan jag alldrig tänka mig
alla är köpta ...se så här här får du 2mil dollar får dom gå igenom då...vad tror ni om det svara....och svara bra, för jag är ingen barnrumpa okej ......nä nu ska jag sova hej svejs på er