2017-04-21, 16:41
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Nu är drevet igång - http://www.expressen.se/nyheter/man-...-flyktingbarn/

"Bechir Rabani, 33, står bakom kampanjen för att söka upp journalister, som granskar högerextremism, i deras hem.
Expressen kan nu berätta att Rabani - som också spridit judehat och stöttat nazister - till vardags jobbar på ett boende för ensamkommande flyktingbarn i Båstads kommun.
– Vi tittar arbetsrättsligt på frågan, säger Henrik Andersson, bildningschef med ansvar för integration på Båstads kommun."

Sanslöst. Expressen skämmer ut sig.
Citera
2017-04-21, 16:59
Medlem
Bengrots avatar
Expressen vet inte vad självkritik är för något. De fattar inte ett dugg av att den kritik de framför om sajter som hänger ut folk är precis exakt vad de själva håller på med. Expressen är en hatsajt, bland de värsta i Sverige.

Nu har man satt rikspuckot David Baas att jaga Bechir Rabani, mannen som var hemma och ringde på hos Mattson. Betyder det här att det är slut på alla meningslösa mail som man har stulit från SD? Mail som knappt någon vettig människa bryr sig om.

Bechir Rabani jobbar med flyktingbarn. Det ska bli intressant att se om Baas klarar av att förfölja honom utan att bli anklagad för främlingsfientlighet eller rasism eller nazism eller vilket ord de fantasilösa journalisterna kommer att använda. Heja Rabani!
Citera
2017-04-21, 17:26
Medlem
Citat:

"Bechir Rabani, 33, står bakom kampanjen för att söka upp journalister, som granskar högerextremism, i deras hem.
Expressen kan nu berätta att Rabani - som också spridit judehat och stöttat nazister - till vardags jobbar på ett boende för ensamkommande flyktingbarn i Båstads kommun.
– Vi tittar arbetsrättsligt på frågan, säger Henrik Andersson, bildningschef med ansvar för integration på Båstads kommun."
Herrejösses vad Expressen gör bort sig, ren sandlådenivå på det här.

Ställ upp på en intervju/debatt och diskutera saken Thomas Mattsson/Diamant Salihu/David Baas och sluta bete er som första klassens barnrumpor.
Citera
2017-04-21, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Expressen vet inte vad självkritik är för något. De fattar inte ett dugg av att den kritik de framför om sajter som hänger ut folk är precis exakt vad de själva håller på med. Expressen är en hatsajt, bland de värsta i Sverige.

Nu har man satt rikspuckot David Baas att jaga Bechir Rabani, mannen som var hemma och ringde på hos Mattson. Betyder det här att det är slut på alla meningslösa mail som man har stulit från SD? Mail som knappt någon vettig människa bryr sig om.

Bechir Rabani jobbar med flyktingbarn. Det ska bli intressant att se om Baas klarar av att förfölja honom utan att bli anklagad för främlingsfientlighet eller rasism eller nazism eller vilket ord de fantasilösa journalisterna kommer att använda. Heja Rabani!

Allt handlar idag om att svartmåla dissidenter så hårt att vissa ska tro på det. De skiter numera i faktagranskning, ärlighet eller källor. Nu är det sista fasen innan dödsrosslingen kommer, då är det bara känslorna som styr.
Citera
2017-04-21, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan
Bechir Rabani är så klart en schysst kille. Och han får gärna trakassera folk. Jag gillar det dock inte. Men säger inte att han inte får göra det. Men göra det själv, det tänker jag inte göra. Inte ens säga att jag tycker det beteendet är ok.

I övrigt har folk redan knackat på hos mig. Blev inget av det. Och vad ska man egentligen göra med en pajasclown? Jag menar rent kommersiellt jounarlistiskt?

Han trakasserar inte folk. Han gör precis vad Expressen och DN själva gör. Expressen och DN bevakar och jagar vanligt folk och skrämmer upp dem med hjälp av deras mäktiga massmedia-apparat. Då kan vanligt folk svara med samma medicin om de ids. Denne person har lagt manken till och gjort just det.

Du uppvisar något slags förtroende för journalister och jag förstår det inte. Journalisterna är de regimlojala skurkarna anställda på de propagandistiska organisationerna Expressen och DN. Expressen och DN ska gott lämna vanligt folk ifred eller så blir demokrati-förkämpar med rätta förbannade och gör något åt saken. Amnesty borde ge Bechir Rabani tapperhets- och demokratimedaljen.
Citera
2017-04-21, 20:13
Medlem
Långfingret åt Bonnier. Man ser att Bechir har ett stort stöd det lättar en gammal mans hjärta.
Citera
2017-04-22, 00:06
Medlem
VWazzs avatar
Killen har sinnessjuk hybris dock. Riktigt pinsamt att skåda, faktiskt.

Citat

"Du får inga svar av mig, jag svarar med information och slagkraftiga budskap, låt informationskriget mellan oss börja, kampen mellan David och Goliat har aldrig varit tydligare i historien"

Ok seriöst nu, ta ett andetag och tänk..

Slagkraftiga budskap? Mannen seriöst dina FB-inlägg är rejält diffusa och konspiratoriska. REJÄLT.

Kampen mellan D och G har aldrig varit tydligare i historien? Bror, har du varit i köpenhamn och rökt igen eller?

Informationskrig mot expressen? Kompis det vore massaker och inget krig. Tror att du överskattar dina 5K gillningar till häftiga "Megafonerna".
Senast redigerad av VWazz 2017-04-22 kl. 00:09.
Citera
2017-04-22, 01:45
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
[...]

Expressen citatet i tråden..

Var/hur har Bechir Rabani stöttat nazister?
Var/hur har Bechir Rabani spridit judehat?
Är det fastställt att Bechir Rabani har en kampanj som går ut på att söka upp journalister som granskar enbart och specifikt högerextremism?
Citera
2017-04-22, 02:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Expressen hämnades igår på Bechir. I Rapport 1930 var det ett inslag om näthat och med i inslaget var Bechir som fick illustrera näthatet. Mattson var med också och fick stå oemotsagd. Helt uppenbart känner dom sig pressade idag. Granskarna blir granskade och det klarar dom inte av.

Det är fruktansvärt att Expressen tillåts sprida sitt hat. Jag hoppas att den fete grisen Thomas Mattsson får fler hembesök.
Citera
2017-04-22, 02:22
Medlem
dainsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz

Citat

"Du får inga svar av mig, jag svarar med information och slagkraftiga budskap, låt informationskriget mellan oss börja, kampen mellan David och Goliat har aldrig varit tydligare i historien"

Ok seriöst nu, ta ett andetag och tänk..

Slagkraftiga budskap? Mannen seriöst dina FB-inlägg är rejält diffusa och konspiratoriska. REJÄLT.

Kampen mellan D och G har aldrig varit tydligare i historien? Bror, har du varit i köpenhamn och rökt igen eller?

Informationskrig mot expressen? Kompis det vore massaker och inget krig. Tror att du överskattar dina 5K gillningar till häftiga "Megafonerna".
Gå in och läs hela SMS-konversationen mellan Baas och Bechir(Goliat).
Tillägg: Det verkar inte vara hela SMS-konversationen mellan de två. Kolla bild 2 så ser ni att Bechir har skrivit något innan, synd att man inte fick se allt.
Citat:
https://www.facebook.com/bechir.rabani

Bechir svarar att han är väl medveten om att kommunen fick reda på hans sidoverksamhet för en vecka sedan. Av kommunen fick han beröm för att ha kämpat för demokratin.

Jag håller med dig om att nog är svårt att vinna ett informationskrig mot expressen, det är inte första gången människor får sluta på sitt jobb...
Senast redigerad av dainsi 2017-04-22 kl. 02:29. Anledning: Lade till text.
Citera
2017-04-22, 02:51
Medlem
Citat:

Indirekt berättas i artikeln att om man "söker upp en journalist" - vilket väl få pallade redan innan - så kan man riskera förlora jobbet.
Citera
2017-04-22, 06:45
Medlem
Enydrions avatar
Man undrar ju var Tomas Mattsson får sina arbetsmetoder ifrån, antar att han specialstuderat hur nazisterna skötte judeförföljelserna, och sen kört med karbonpapper...

Kopierat från Expo:
Citat:
Judarna(kritiker av msm) anklagades också för att vara i allians med djävulen (nazister)

Inom parentes msm:s nutida målgrupper tillagt av mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in