Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-22, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Själv tycker jag synd om Nannskog och tycker mig se att Kirsty är starkt favoriserad av "juryn".

Finalen i näst sista avsnittet. Babben ska gissa vem av deltagarna som berättar sitt barndomsminne. Var det en gissning på Jenny och en på Kirsty? Medan Victor fick 2-3 stycken och Peter oändligt många gissningar på sig.

Värst var det i sista omgången när Babben gissade på Peter båda gångerna. Lycka till att vinna då.
Citera
2025-12-22, 13:05
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rojkpojk
Finalen i näst sista avsnittet. Babben ska gissa vem av deltagarna som berättar sitt barndomsminne. Var det en gissning på Jenny och en på Kirsty? Medan Victor fick 2-3 stycken och Peter oändligt många gissningar på sig.

Värst var det i sista omgången när Babben gissade på Peter båda gångerna. Lycka till att vinna då.
En riktig fulare av Babben ja. Regeln borde ju ha varit att hon bara fick gissa på samma namn en gång per omgång. Som hon nu gissade var det samma som att hon skulle direkt ha sagt ”nu åker du ut Peter”.

Babbens fulande räckte ju dock inte till utan det blev ändå Peter som vann totalt över hela säsongen.

Jag tycker Nannskog tog sin ”uselhet” bra (var ju klart sist totalt sätt). Han bjöd ändå på sig själv och lockade till en hel del skratt även om det gick mer eller mindre dåligt för honom på själva uppdragen.
Citera
2025-12-23, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
En riktig fulare av Babben ja. Regeln borde ju ha varit att hon bara fick gissa på samma namn en gång per omgång. Som hon nu gissade var det samma som att hon skulle direkt ha sagt ”nu åker du ut Peter”.

Babbens fulande räckte ju dock inte till utan det blev ändå Peter som vann totalt över hela säsongen.

Jag tycker Nannskog tog sin ”uselhet” bra (var ju klart sist totalt sätt). Han bjöd ändå på sig själv och lockade till en hel del skratt även om det gick mer eller mindre dåligt för honom på själva uppdragen.
Jag håller med dej till 100%! han bjöd verkligen på sej själv i varje jävla test han misslyckades med (dvs det flesta)...
Citera
2025-12-23, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rojkpojk

Tack för svar, jag slutade dock att titta, då jag tyckte att det hela började bli osmakligt.
Citera
2025-12-25, 11:09
Moderator
Dr Kings avatar
Klockrent när Peter Settman i julspecialen drev med det klassiska klippet när Micke Leijnegaard sa att han och Settman skulle kunna vara två män som åkte ut till lägenhetsbordeller i förorten men istället gjorde om det när han och David stod på scenen.
Citera
2025-12-25, 15:54
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Klockrent när Peter Settman i julspecialen drev med det klassiska klippet när Micke Leijnegaard sa att han och Settman skulle kunna vara två män som åkte ut till lägenhetsbordeller i förorten men istället gjorde om det när han och David stod på scenen.

Det var riktigt roligt, garvade också när han trodde man var tvungen att

Sjukt att nästa säsong redan drar igång om två veckor.
Citera
2025-12-25, 17:21
Medlem
Faktiskt ett av de bättre programmet på länge
Citera
2025-12-25, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Faktiskt ett av de bättre programmet på länge

Håller med.

Känns som att Erik Haag skulle vunnit om han varit med, ganska många säsonger. Han verkar ha det rätta "bäst i test" tänkandet med lösenordet, lussebullen. Däremot slarvig i badanketestet.
Citera
2025-12-25, 23:22
Medlem
Otroligt roligt avsnitt måste jag säga. Tror faktiskt att nästa säsong har potential att bli grymt bra.
Citera
Igår, 00:22
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilbuono
Håller med.

Känns som att Erik Haag skulle vunnit om han varit med, ganska många säsonger. Han verkar ha det rätta "bäst i test" tänkandet med lösenordet, lussebullen. Däremot slarvig i badanketestet.
Erik Haag känns som en klockren deltagare ja. Fyndig, kvick och rolig. Dessutom rejält smart vilket han ju visat genom ett antal totalsegrar i Alla Mot Alla. Man kan ju hoppas att de tar med honom i en hel säsong men de har kanske svårt att få så mycket tid av honom så de får nöja sig med att få med honom i ett specialprogram som detta.

Även Peter Settman hade man ju gärna sett i en hel säsong.
Citera
Igår, 09:35
Medlem
BigBadZekeWolfs avatar
Håller med om Erik Haag och Peter Settman. Roliga och kvicktänkta.
Tina Nordströms ben kunde gått få vara med en säsong också.

Molly Nutley not so much.

Marcus Aujulay har glimten i ögat men testade väl sådär.

- BBZW
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in