2019-07-14, 12:59
Medlem
Baskiluskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Fick syn på den här tråden och beställde 28 gram för lite över en hundring på ebay, fri frakt var det också.

Får se om det fastnar i tullen och om det är nåt att ha. Prylshoppen, vilka jävla bedragare, dom måste leva på att folk inte kan använda google.

Ang vad man får ta in köpa osv, så verkar det vara så att många shoppar väljer att själva ta ansvar för till vilka länder dom säljer. Jag mailade en kratomshop i Tyskland och dom skickar inte till Sverige, samma med Phenibut som säljs på ebay, de flesta säljarna verkar inte vilja skeppa till sverige.
Kom det fram?
Citera
2019-07-14, 16:12
Medlem
Nochillss avatar
Jag har provat "Full Spectrum Kanna" som jag beställde från en smartshop i Amsterdam och det har bara varit en positiv erfarenhet. Detta då jag i många år har plågats av svår tinnitus och innan dess provat det mesta i drogväg som inte lyckades att eliminera det jobbiga susandet.
Citera
2019-07-17, 23:51
Medlem
Jag köpte detta för några år sedan och både åt och snittade och kände absolut ingenting kanske dåliga grejer eller min tolerans mot stimulantia som är väldigt hög jag vet inte men kom inte ihåg hur mycket jag köpte och började efter rekommendation och ökade mer och mer tills det tog slut och detta preparat gav mig 0 effekt.
Citera
2019-08-09, 19:49
Medlem
T7-FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Jag köpte detta för några år sedan och både åt och snittade och kände absolut ingenting kanske dåliga grejer eller min tolerans mot stimulantia som är väldigt hög jag vet inte men kom inte ihåg hur mycket jag köpte och började efter rekommendation och ökade mer och mer tills det tog slut och detta preparat gav mig 0 effekt.
Hur intog du det? För det beror på rätt mycket på vilket sätt man tar det
Citera
2021-12-25, 23:54
Medlem
Bumpar denna: Är det olagligt med Kanna (Zembrin) att köpa i Sverige? Någon som beställt utomlands och det har fastnat i tullen?
Citera
2021-12-26, 02:14
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Tyckte inte det här var speciellt kul att ta. Hände inte så mycket.
Citera
2023-10-26, 12:54
Medlem
Kamrateris avatar
Bump igen, om man beställer från någon nederländsk butik, är det stor risk att det fastnar i tullen (många av de butikerna säljer ju även häftigare saker...)

Och om det fastnar, finns risk för tråkigheter?
Citera
2023-10-26, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Tyckte inte det här var speciellt kul att ta. Hände inte så mycket.
Provade för länge sen och har samma erfarenhet. Var från någon av de större inrikes shopparna på den tiden.
Citera
2024-03-23, 16:15
Medlem
Kanna

Folk!

Är det någon som vet ifall kanna är lagligt i Sverige? Sceletium tortuosum är själva växtens namn.
Någon som vet ifall det lagligt att köpa o sälja i Sverige? Har någon provat det? Vad har de för effekter? Lagligt att inneha? Konsumera?

Tack på förhand!!!
Citera
2024-04-29, 14:02
Medlem
flykick666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.anusson
Folk!

Är det någon som vet ifall kanna är lagligt i Sverige? Sceletium tortuosum är själva växtens namn.
Någon som vet ifall det lagligt att köpa o sälja i Sverige? Har någon provat det? Vad har de för effekter? Lagligt att inneha? Konsumera?

Tack på förhand!!!

Jag beställde en MT-55 Kanna extract från USA, fick swisha 177 kr i moms till postnord i fredags och fick paketet idag.. Så det är inte olagligt
Citera
2024-05-04, 13:23
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Jag beställde en MT-55 Kanna extract från USA, fick swisha 177 kr i moms till postnord i fredags och fick paketet idag.. Så det är inte olagligt
Var det värt det?
Citera
2024-05-27, 00:19
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Hur tar man de? Är de som kratom ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in