2006-01-03, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Nej, du värnar inte om UE. Du vill av rent egoistiska skäl inte att det ska kimma in nya personer i din häftiga subkultur. Enda anledningen till att du vill ha bort posterna är för att du ska kunna ha dem för dig själv.
Ja vad fan ska jag säga. Det jag vill få fram har jag sagt många gånger, om man påstår att jag skulle ljuga kan jag inte hjälpa er. Läs om innan du fäller såna där dumma jävla kommentarer.
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Men låt dem göra det då, du bryr dig ändå inte om forumet sa du. Nu är du tillbaka i din martyrroll igen. Det är väldigt genomskinligt.
Du verkar ha svåra lässvårigheter: Jag gillar forumet i övrigt.
2006-01-04, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kunnaren
Jag värnar inte om forumet, jag vill ha bort det. Jag värnar om UE som kultur/sport/whatever.
Det finns väl en hemlig del för de seriösa?
Det är väl bara att sluta skriva i forumet, utan inlägg - inget forum.
Citat:
Om du ens hade läst dom berörda posterna så lär du veta att det är rena hemligheter och inga ingångar eller liknande som avslöjas(inga som inte är väldigt larmade). Du har helt enkelt inte en aning om vad fan du snackar om.
Kan du visa exempel på en (1) sådan hemlighet?
2006-01-04, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Det finns väl en hemlig del för de seriösa?
Så länge inläggen finns kvar är det ingen lösning
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Kan du visa exempel på en (1) sådan hemlighet?
Jag skickar PM med en.
2006-01-04, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kunnaren
Så länge inläggen finns kvar är det ingen lösning

Jag skickar PM med en.
Tack för ditt pm med exempel på militära topphemligheter.

Tyvärr är jag inte särskilt imponerad... Under min egen lumpartid var jag "topphemlig" och säkerhetsklassat kryptobefäl med placering i ett bergrum.

I verkligheten kände mer än 100 personer till dessa hemligheter och det säger sej självt att det knappast är hemligt...

I ditt exempel så har vi dessutom byggjobbare av olika slag och ett otal rekryter som testat ditt exempel.

Jag är övertygad om att ditt "hemliga" ställe finns på varenda utländsk militärkarta :sorrysmiliy:
2006-01-04, 20:47
Medlem
JustMes avatar
Kunnaren : Är det inte så att du mer bryr dig om att du är "ensam" om att känna till dessa platser, snarare än det faktum att det är hemligheter?

Jag tror att du personligen vill känna dig "exklusiv" som känner till detta. Du bryr dig nog inte ett sk*t om de mer allvarliga konsekvenserna detta kan få, eller hur?
2006-01-05, 21:38
Medlem
Det är ni som bestämmer. Men det torde kunna medges att UE blev ett trist forum efter allt tjafs. Och vips ville trollen in och ta plats. Medger gärna att jag själv tramsade och lite OT, men troll klev in och letade trubbel liksom på prov. Det känns fånigt att säga efter en sådan kort tid på UE-forumet att det var bättre förr, men så upplever jag det.
2006-01-25, 12:52
Bannlyst
saknar fiveone, helt missat detta bråk

Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
allt är noga genomgående och genom att plocka bort även deras seriösa användare kan de inte vara kvar här och göra om det konspirera med varandra via pm och fortsätta tramset, för klart är att några stycken tyckte det var skojjigt att förstöra, och vill man förstöra för flashback har man gett upp rätten till sitt användarkonto här.

Läser du användares PM?

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag vidhåller att alla användare som seriöst diskuterar och sysslar med UE får tillgång till den slutna underavdelningen, vilket motsätter din teori om elitism.
admin

Vad är i så fall meningen med underavdelningar som är slutna??
2006-04-15, 20:29
Bannlyst
jag hörde att blöjmaffian är tillbaka här.. är det sant ?
2006-04-15, 20:46
Bannlyst
Jag kan bara hoppas!
2006-04-15, 20:49
Medlem
Truxas avatar
Jaha! Vad grundar du det på?
2006-04-16, 02:39
Medlem
Scrambles avatar
Ska dom verkligen orka sig på ytterligare ett försök att få UE stängt? Spänningen är olidlig, spamattacker och annat trams från deras sida är bara pinsamt.

Dela inte med er av information ni inte vill att alla ska få del av på FB, och har ni gjort det så stå ert kast, herregud.
2006-04-16, 11:39
Bannlyst
Jag tyckte snarare att det var pinsamt när blöjjmafiosorna härjade vilt på UE-forumet i en hel vecka, när tramset täckte hela förstasidan, utan att någon gjorde något :smart:
Jag skulle gärna vilja se filmen från Pias Närköp igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in