2023-11-02, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitoinkog
Recept fr att hlla sig sysselsatt och tjna en massa pengar
Rorqual + 20 Hulks med ORE Strip Miners

Detta varvas med en handfull PVP alts.

Knappast att hlla sig sysselsatt...

I sdana fall blir det att raka av runt 10 siter i C4. Du fr mer av dessa siter n mining. Har du tur i oturen fr du en massa PVP ocks p kpet.
Citera
2023-11-02, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Ett litet lnktips:

En Youtuber jag har fljt ett tag vid namn Fredrik Knudsen slppte precis en sex timmar lng dokumentr om spelet (som en del i hans serie "Down the rabbit hole"):

https://m.youtube.com/watch?v=BCSeISYcoyI

Kan ingenting om EVE: Online men har alltid tyckt hans "dokumentrer" r otroligt intressanta. Tv rs research kondenserat till en sex timmar (!) lng dokumentr r kanske lite vl mastigt fr mig att gna igenom, men jag tnkte jag droppar lnken hr om det r ngon av er som r intresserade.

Hmm "scrollade" lite i den dokun och hittade ett makabert fynd..
Inte ens 2013 kunde du klmma in en hel flotta med X antal dreads och sedan dussin maurauders i ett WH. Riktigt specifika C5/C6-K hade massa nog fr 3 dreads. Idag r det sjlvmord att ens frska f in ngot annat n kanske 1-2 dreads eller en flotta Orcas. S dr har han inte direkt gjort sin research. Det har alltid varit skrnor om dessa stora Nullkrig och att klmma in och gmma en hel flotta med capitals i ett slumpmssigt valt WH r en sdan skrna.

Sedan r inte alla, WH-lurkar i synnerhet, s intresserade av Mittanis phitt med annat folk i K-space. Halva dokun handlade p Null-politik (som vanligt).

Eve r ett moget spel som faktiskt r vrt att spela, s lnge du hller dig borta frn Nullpolitiken samt inte fastnar allt fr mnga r i HS och gr missions. Det r ett hnsynslst spel och det r en spegling av verkligheten. Man lr sig att inte lita p ngon, inte ens den person man har voice med. Man lr sig att vara vaksam p sin omgivning.
Senast redigerad av Methos 2023-11-02 kl. 01:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in