Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-03-08, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHager
Såhär går det när defekta människor tillåts gå lösa i samhället. De är vandrande bomber, som kan explodera när som helst. Man har säkerligen vetat att denna unge man varit en vandrande bomb, sedan han var 10 år gammal....

Att be en sådan sjuk person att frivilligt ta sin medicin, vars effekter är osäkra, är ju värdelöst.

Även här i sverige la vi ned de stora psyksjukhusen på 80-talet, och alla sjuka och störda defekta förväntades klara sig själv, eller bli omhändertagna av sin familj. Finns fall där psykossjuka unga vuxnat dödat föräldrar även här i Sverige. Samhället bryr sig inte.

Förr i den mer "primitiva världen" hade han förmodligen slagits ihjäl som liten. Så går det fortfarande till, t.ex. i afrika (där man löser problem lite mer effektivt än i västvärlden).

Ja, Afrika... Att slå ihjäl barnen för häxeri när de visar tecken på till exempel schizofreni är "mer effektivt" som du säger. Jag menar, Afrika fungerar ju så fantastiskt, med låg brottslighet och hög levnadsstandard. Alla borde ta efter Afrika.
Citera
2017-03-08, 14:06
Medlem
Manu79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Kul gjort, en annan favorit som mördade sin morsa var ju Kemper. Men nu ser det ut som en liten tjock mexare, kan det vara så att morsan var en pundare som tvingat på honom tjej kläder och fått titta på när mamman knullat? Kanske, hon fick ju honom såpass ung och det skriker ju knark och wt
kul gjort?
Citera
2017-03-08, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Samtidigt får vi inte glömma att vi är rätt många miljarder människor på jorden, så ofrånkomligen kommer det alltid finnas enstaka störda människor som begår något fruktansvärt brott. Det som är riktigt illa är när sådant får ske fritt i laglösa områden, utan att någon stoppar förövaren från att begå samma sak om och om igen, eller när det inte handlar om enstaka psykon utan stora grupper av människor. Jag blev mer störd av att få se klipp (t.ex. från Afghanistan) där stora grupper samlas för glädjen att få skära av huvudet av folk och pappor som vid dessa tillfällen låter sina små pojkar hålla i kniven när de skär av huvudet på någon levande person, så att de ska lära sig tekniken i tid.

Men det är givetvis bara min rent personliga värdering och uppfattning.

Samma här, det är ingen som uppmuntrar det här i väst,
medans det iaf i haditherna finns exempel på muhammeds närmaste man(Bukhari) som KRÄVER att han ska få avrätta sina egna närmaste släktingar samt att andra ska göra detsamma, när de erövrat ett samhälle som bröt mot någon pakt eller inte stod fast vid Muhammeds religiösa krav.
Citera
2017-03-08, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
Samma här, det är ingen som uppmuntrar det här i väst,

Har du läst tråden om tysken som dödade minst två personer och postade bilder på deras döda kroppar online igår?

Hälften av västerlänningarna på 4chan sitter och hyllar honom i denna stund.

Inte ovanligt att mördare som Breivik och Chris Dorner får lite rockstjärnestatus på vissa delar av nätet.

Tack och lov får väl fenomenet ses som ganska ovanligt utanför dessa kretsar.
Senast redigerad av ChaimMuhammedsson 2017-03-08 kl. 18:10.
Citera
2017-03-08, 21:20
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manu79
kul gjort?

Japp, jag tycker seriemördare är roliga och intressanta, tycker såna här saker är roliga och läsa om så det var lite kul gjort i mina ögon. Varför skulle jag grina ut '' buhuh hemska värld ''
Citera
2017-03-08, 22:02
Medlem
The_cripplers avatar
Citat:
Japp, jag tycker seriemördare är roliga och intressanta, tycker såna här saker är roliga och läsa om så det var lite kul gjort i mina ögon. Varför skulle jag grina ut '' buhuh hemska värld ''

ja ,du är tuff och cool som tycker att när nån skär halsen av en annan speciellt dennes mor så är det "kul gjort "

fan internet är inte alltid bra, föder upp idioter som du
Citera
2017-03-08, 22:31
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_crippler
ja ,du är tuff och cool som tycker att när nån skär halsen av en annan speciellt dennes mor så är det "kul gjort "

fan internet är inte alltid bra, föder upp idioter som du

Tycker du jag är tuff och cool för jag har ett anorlunda intresse? Åh fan man tackar, ja du kidsen i dag (DU) ser upp till de konstigaste sakerna men igen, man tackar!

Föder internet upp folk? Är du full eller sitter du med sne kropp och dreglar samtidigt som du skriver?
Citera
2017-03-08, 22:40
Medlem
The_cripplers avatar
Citat:
Tycker du jag är tuff och cool för jag har ett anorlunda intresse? Åh fan man tackar, ja du kidsen i dag (DU) ser upp till de konstigaste sakerna men igen, man tackar!

Föder internet upp folk? Är du full eller sitter du med sne kropp och dreglar samtidigt som du skriver?

nja, du hajade inte riktigt vad jag skrev men sure ta det som du vill gubben. Men nu är vi båda off topic och jag tänker inte lära en små pojk som luktar fortfarande bröst mjölk om livet.

on topic, även om detta är hemsk så ligger vi bra till i västvärlden och fall som denna är sällsynta. Som nån skrev så ligger allahukebab utövarna och afrikaner bäst på att begå bestialiska handlingar.
Citera
2017-03-08, 22:41
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
nja, du hajade inte riktigt vad jag skrev men sure ta det som du vill gubben. Men nu är vi båda off topic och jag tänker inte lära en små pojk som luktar fortfarande bröst mjölk om livet.

on topic, även om detta är hemsk så ligger vi bra till i västvärlden och fall som denna är sällsynta. Som nån skrev så ligger allahukebab utövarna och afrikaner bäst på att begå bestialiska handlingar.

hahah sällsynta, du missade tydligen vad som hände i tyskland men fortsätt du gärna
Citera
2017-03-08, 22:53
Medlem
The_cripplers avatar
Citat:
hahah sällsynta, du missade tydligen vad som hände i tyskland men fortsätt du gärna

nej då gubben, jag har koll på vad som hände i Tyskland. Så om vi sätter ihop det som hände i Tyskland och det som hände i USA som denna tråd handlar om så har vi alltså två idioter som begått bestialisk mord. Att ha 2 idioter på total befolkning av över 1 miljard människor tycker jag är "normal" . Om du ser på hur fan det går till i Kebab länder och Afrikanska länder där man i grupp hejar på när folk utsätts för hemska avrättningar så anser jag att det är sällsynt i våran del av världen
Citera
2017-03-08, 22:57
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Är det spanska namn det där?
Jäklar vad många tragiska misärfamiljer det skall finnas där i U.S.A.
Hur kan det spåra ur så fullständigt att man skär halsen av sin mor?
Portugisiskt, det kan vara en portugis, eller så handlar det om en brazilianare.
Citera
2017-03-09, 11:45
Medlem
kajus333s avatar
Citat:

Men nu hände detta i USA. Kanske man skulle fråga sig varför det skedde där. Ett av svaren kan ju vara att killen av nån anledning inte hade fått tag i nån pistol den dan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in